Gå til innhold

Det går ikke alltid for han...

Anbefalte innlegg

Gjest Veldig undrende

Jeg er sammen med en gutt/mann på 31 år. Han sier at han alltid har hatt problemer med å få orgasme av samleie. At han må bli godt kjent med jenta først osv. før det går. Han har kun kommet inni meg et par ganger. Men det går som regel greit når han runker seg selv...

Han har heller aldri kommet av at noen har sugd han.

Jeg synes dette er litt rart. Har aldri vært borti en mann som har hatt problemer med å få orgasme.

Men det er ikke noe galt i det. Jeg mener at man kan ha fantastisk sex også uten orgasme hver gang.

Han er viril og han tilfredsstiller meg fullstendig! :-)

Jeg lurer egentlig bare på om det er andre som har det sånn, jeg... Siden jeg lissom aldri har hørt om det før...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71768-det-g%C3%A5r-ikke-alltid-for-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er en mann som også har det sånn. Som wollman sier kan det være noe psykisk, men det kan også rett og slett hende at penisen til gubben din rett og slett trenger hardere/mer stimulanse enn det som er "normalt". Slik har i alle fall jeg det.

Men kona mi klager ikke :) ihvertfall ikke nå lenger, hun lurte nemlig en stund på om det var fordi jeg ikke tente nok på henne. Det er/var ikke tilfelle :)

Jeg må som regel runke eller bli runket for at jeg skal komme innenfor "rimelig" :) tid. Ellers tar det veeeldig lang tid før jeg kommer, og jeg blir veldig sliten og kona sår :) hehe

Så lenge gubben din ikke syns det er noe problem, så hadde ikke jeg tatt det så tungt jeg :) Men det høres ikke som om du gjør det heller.

Gjest Veldig undrende

Hei!

Jeg er en mann som også har det sånn. Som wollman sier kan det være noe psykisk, men det kan også rett og slett hende at penisen til gubben din rett og slett trenger hardere/mer stimulanse enn det som er "normalt". Slik har i alle fall jeg det.

Men kona mi klager ikke :) ihvertfall ikke nå lenger, hun lurte nemlig en stund på om det var fordi jeg ikke tente nok på henne. Det er/var ikke tilfelle :)

Jeg må som regel runke eller bli runket for at jeg skal komme innenfor "rimelig" :) tid. Ellers tar det veeeldig lang tid før jeg kommer, og jeg blir veldig sliten og kona sår :) hehe

Så lenge gubben din ikke syns det er noe problem, så hadde ikke jeg tatt det så tungt jeg :) Men det høres ikke som om du gjør det heller.

Neida, tar det ikke tungt. :-)

Lurte bare på om det var flere som hadde det sånn, siden jeg ikke har hørt om det før...

Litt spesielt at jeg har lettere for å få orgasme enn han lissom... Er ikke helt vant med det...

Men sexlivet vårt er bare helt fantastisk!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...