Gjest Bertelure Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hei alle som kanskje har noen råd. Jeg sliter med dårlig sexlyst. Jeg har ikke brukt pp på mange mnd i håp om at det skulle hjelpe. Vi har prøvd litt leker/klær og det virket en stund, men.... Det største problemet er vel at jeg ikke er noe flink til å snakke om det, så det bygger seg opp. Trenger litt (MYE) hjelp til mitt og mannen min sitt sexliv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71821-liten-sexlyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
yubba Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg tror du har gitt svaret selv. Du skriver at "Det største problemet er vel at jeg ikke er noe flink til å snakke om det, så det bygger seg opp". Jeg tror ikke dette lar seg løse ved å ta i bruk mer og mer avansert sex, eller klær eller leketøy. Det funker i beste fall bare midlertidig (som du skriver selv). Jeg tror at den eneste måten å finne ut av det på er å snakke om det. Du skriver ikke noe om hvor gammel du/dere er eller hva slags forhold dere er i (særboende kjærester eller samboende/gifte), men hvis det er et forhold dere vil jobbe litt for å ta vare på kan det jo tenkes at dere rett og slett hadde hatt godt av å få hjelp til å snakke sammen (samlivsterapeut/sexterapeut). Siden du skriver at du ikke har så lett for å prate om det, mener jeg. ...og alt dette er bare et godt ment innlegg fra en helt vanlig fyr som slett ikke er terapeut av noen som helst sort 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71821-liten-sexlyst/#findComment-350883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertelure Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg tror du har gitt svaret selv. Du skriver at "Det største problemet er vel at jeg ikke er noe flink til å snakke om det, så det bygger seg opp". Jeg tror ikke dette lar seg løse ved å ta i bruk mer og mer avansert sex, eller klær eller leketøy. Det funker i beste fall bare midlertidig (som du skriver selv). Jeg tror at den eneste måten å finne ut av det på er å snakke om det. Du skriver ikke noe om hvor gammel du/dere er eller hva slags forhold dere er i (særboende kjærester eller samboende/gifte), men hvis det er et forhold dere vil jobbe litt for å ta vare på kan det jo tenkes at dere rett og slett hadde hatt godt av å få hjelp til å snakke sammen (samlivsterapeut/sexterapeut). Siden du skriver at du ikke har så lett for å prate om det, mener jeg. ...og alt dette er bare et godt ment innlegg fra en helt vanlig fyr som slett ikke er terapeut av noen som helst sort Tusen takk for svar! Jeg er 27 og forloveden (og samboer) er 28. Vi vil dele livet sammen og må finne en løsning på problemet. Tror nok også at jeg i første omgang trenger hjelp til å snakke, men vet ikke om det er lege, psykolog, sexolog eller hva det er jeg bør oppsøke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71821-liten-sexlyst/#findComment-351479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.