Gå til innhold

liten sexlyst

Anbefalte innlegg

Gjest Bertelure

Hei alle som kanskje har noen råd. Jeg sliter med dårlig sexlyst. Jeg har ikke brukt pp på mange mnd i håp om at det skulle hjelpe. Vi har prøvd litt leker/klær og det virket en stund, men.... Det største problemet er vel at jeg ikke er noe flink til å snakke om det, så det bygger seg opp. Trenger litt

(MYE) hjelp til mitt og mannen min sitt sexliv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71821-liten-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du har gitt svaret selv. Du skriver at "Det største problemet er vel at jeg ikke er noe flink til å snakke om det, så det bygger seg opp".

Jeg tror ikke dette lar seg løse ved å ta i bruk mer og mer avansert sex, eller klær eller leketøy. Det funker i beste fall bare midlertidig (som du skriver selv).

Jeg tror at den eneste måten å finne ut av det på er å snakke om det.

Du skriver ikke noe om hvor gammel du/dere er eller hva slags forhold dere er i (særboende kjærester eller samboende/gifte), men hvis det er et forhold dere vil jobbe litt for å ta vare på kan det jo tenkes at dere rett og slett hadde hatt godt av å få hjelp til å snakke sammen (samlivsterapeut/sexterapeut). Siden du skriver at du ikke har så lett for å prate om det, mener jeg.

...og alt dette er bare et godt ment innlegg fra en helt vanlig fyr som slett ikke er terapeut av noen som helst sort :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71821-liten-sexlyst/#findComment-350883
Del på andre sider

Gjest Bertelure

Jeg tror du har gitt svaret selv. Du skriver at "Det største problemet er vel at jeg ikke er noe flink til å snakke om det, så det bygger seg opp".

Jeg tror ikke dette lar seg løse ved å ta i bruk mer og mer avansert sex, eller klær eller leketøy. Det funker i beste fall bare midlertidig (som du skriver selv).

Jeg tror at den eneste måten å finne ut av det på er å snakke om det.

Du skriver ikke noe om hvor gammel du/dere er eller hva slags forhold dere er i (særboende kjærester eller samboende/gifte), men hvis det er et forhold dere vil jobbe litt for å ta vare på kan det jo tenkes at dere rett og slett hadde hatt godt av å få hjelp til å snakke sammen (samlivsterapeut/sexterapeut). Siden du skriver at du ikke har så lett for å prate om det, mener jeg.

...og alt dette er bare et godt ment innlegg fra en helt vanlig fyr som slett ikke er terapeut av noen som helst sort :)

Tusen takk for svar! Jeg er 27 og forloveden (og samboer) er 28. Vi vil dele livet sammen og må finne en løsning på problemet. Tror nok også at jeg i første omgang trenger hjelp til å snakke, men vet ikke om det er lege, psykolog, sexolog eller hva det er jeg bør oppsøke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71821-liten-sexlyst/#findComment-351479
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...