Gå til innhold

Han har mistet sexlysten

Anbefalte innlegg

Gjest FramOgTilbake

Han har alltid vært et sexfantome. Jeg også, og fremdeles.

Men de siste tre-fire måneder så har han merkbart "fallt" .

Han hadde sex bare for min skyld disse siste månedene.

Og det er ikke jeg interessert i. Jeg vil jo helst at han vil også.

Så dermed har jeg gjort det klart at vi tar en pause for å se om "han våkner" igjen.

Men pausen skal vel ikke være for stor heller, vi kan kanskje glemme hverandre. Vi bor ikke sammen.

Det rare er at jeg savner han ikke nå etter en måneds pause.

Fantaserer om en annen. Og jeg som var så betatt av elskeren min, og slik tent på han!!

Er vi ferdig med hverandre siden jeg ikke savner han osv.?

Han ringer meg av og til, har sendt blomster osv. men det skjer ikke noe mer. Han nevner ingen ting om at han savner meg. Eller kanskje han har ny dame?

Nei, jeg vet ikke helt hva som skjer med oss jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71839-han-har-mistet-sexlysten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Vel, du kan jo bare spørre han da? om det er deg han fremdels vil ha, det finnes mangen gruner til at sex lysten kan være borte, han kan være like glad i deg fordet.

du kan jo prøve å sjarmere han også da, sminke deg, kle deg sexy, finne på noe vil og spennende å gjøre om dagen og ha en romantisk kveld.'

men ikke tving han til å ha sex for din skyld,det tror eg bare ødelegger den lille lysten han måtte ha.

lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...