jinninn Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Jeg har lasta ned litt musikk fra Morpheus,men når jeg skal høre på denne,må jeg legge inn en spiller? Hva og Hvordan? mvh 0 Siter
fletteguri Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 hvis det er mp3 du har lastet ned, så kan du bruke bl.a. winamp og windows media player det er også et annet format der du trenger en oggdec-codek eller spiller... har ikke testet det ut enda... 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 hvis det er mp3 du har lastet ned, så kan du bruke bl.a. winamp og windows media player det er også et annet format der du trenger en oggdec-codek eller spiller... har ikke testet det ut enda... Du KAN spille mp3-filene i Morpheus også. Men ellers så er WinAmp et flott program. http://www.winamp.com/ WinAmp spiller også mange andre filformater, som f.eks. .ogg filer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.