Gå til innhold

Til ALLE: Noen sex-spørsmål, svar gjerne : )

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt på over 20 år

Hei,

Håper gjerne på ulike synspunkter på noen ting..vet at de høres enkle ut, men jeg er ikke så erfaren..:

-Om man kun blir sugd av en jente, hva kan man bli smittet av og vil du si det er stor sjanse for det??

-Lukter jenter forskjellig i underlivet, kan noen ikke ha lukt, mens andre lukte vondt?

Takk så mye for meningene deres :)

Fortsetter under...

Har jenta sugd en med kjønnssykdom, så vil du også få det.

Jenter lukter forskjellig, alt fra ingenting, noe som er litt sjeldent og til de som lukter ganske mye. Noen lukter veldig godt, sånn søtlig og noen har ei sterkere lukt. Lukten variere også mellom mensperioden. De lukter ofte sterkere når mensen nærmer seg.

Sniff, sniff.........:-))

Gjest Gutt på over 20 år

Har jenta sugd en med kjønnssykdom, så vil du også få det.

Jenter lukter forskjellig, alt fra ingenting, noe som er litt sjeldent og til de som lukter ganske mye. Noen lukter veldig godt, sånn søtlig og noen har ei sterkere lukt. Lukten variere også mellom mensperioden. De lukter ofte sterkere når mensen nærmer seg.

Sniff, sniff.........:-))

Takk så mye for svar :) God hjelp, tusen takk. Men hvordan kan man merke/oppdage om det har skjedd at en jente sugde en gutt, det går noen uker og hun suger deg..kan man finne ut av om man er smittet og hvordan??

Hilsner

Takk så mye for svar :) God hjelp, tusen takk. Men hvordan kan man merke/oppdage om det har skjedd at en jente sugde en gutt, det går noen uker og hun suger deg..kan man finne ut av om man er smittet og hvordan??

Hilsner

Nå har forskjellige kjønnsykdommer forskjellige måter å utvikle seg på og forskjellige sykdommstegn, så derfor er det ikke så lett å svare på spørsmålet ditt.

Nå har forskjellige kjønnsykdommer forskjellige måter å utvikle seg på og forskjellige sykdommstegn, så derfor er det ikke så lett å svare på spørsmålet ditt.

Men.. men... kjære deg man smitter da ikke via munnen???

Hvis du suger person a i uke 1 og han har clamydia,smitter du ikke person b i uke 3 vel.

Men.. men... kjære deg man smitter da ikke via munnen???

Hvis du suger person a i uke 1 og han har clamydia,smitter du ikke person b i uke 3 vel.

Altså, kjønnssykdommer kan du ogå få i munnen også, det kommer helt an på hvilke sykdommer vi snakker om det.

Annonse

Hilsner

Det beste er nok å sjekke seg jevnlig. Flere av kjønnsykdommene trenger du ikke å merke at du har. Og jeg forstår det sånn at de tar blodprøve for å undersøke om Clamydia nå, (vet ikke med de andre sykd.) så da er det ikke fullt så flaut å ta testene.

Altså, kjønnssykdommer kan du ogå få i munnen også, det kommer helt an på hvilke sykdommer vi snakker om det.

Ja vi resonerte oss frem til at herpes var den ene mulige...

Hiv kan vel strengt tatt ikke kalles kjønnssykdom.

Det er riktig. F. eks. kan en få gonorré i halsen.

Det finnes også en variant av chlamydia som angriper lungene, men jeg vet ikke hvordan denne smitter.

Nei, jeg mener ikke herpes er den eneste trusselen. Så da er vi kanskje ikke helt enige likevel?

Se forøvrig svaret fra Babette:-)

Joda her lest fra dr Anker også,Er sjokkert over min uvitenhet på dette omerådet trodde jeg var rimelig oppegånde...men

ja ja man lærer noe nytt hele tiden...Tror ikke så mange er klar over denne faren egentlig?

*stryker mrxx etter hårene*

Annonse

Joda her lest fra dr Anker også,Er sjokkert over min uvitenhet på dette omerådet trodde jeg var rimelig oppegånde...men

ja ja man lærer noe nytt hele tiden...Tror ikke så mange er klar over denne faren egentlig?

*stryker mrxx etter hårene*

For å si det sånn, så vil det jo altids smitte andre steder hvis det smitter under samleie, hvis det ikke bare dreier seg om berøring da.

Forholder enn seg til det, så er det letter å unngå å bli smittet.

Du må ikke stryke for mye nå, husk at vi er inne på sex-forumet...*ler*....

For å si det sånn, så vil det jo altids smitte andre steder hvis det smitter under samleie, hvis det ikke bare dreier seg om berøring da.

Forholder enn seg til det, så er det letter å unngå å bli smittet.

Du må ikke stryke for mye nå, husk at vi er inne på sex-forumet...*ler*....

Stryke stryke stryke stryke...=o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...