Gå til innhold

Samboer til Berlin for å gå på kino !

Anbefalte innlegg

Samboer'n sa i går at han skulle til Berlin med en kompis for å gå på James Bond premiere. Vi har ett barn sammen og jeg synes kanskje dette ble vel voldsomt. Reise helt til Berlin og bruke masse penger på det for å gå på kino............

Hva hadde dere sagt ?

Fortsetter under...

Jeg ville ha regna med at han betalte av egne lommepenger?

Jeg synes ikke det er unaturlig at man kan dra på en helgetur uten at partner er med. At han og kompisen har funnet ut at det ville vært kult å dra på kino i Berlin (bra pub-historie etterpå...)er vel ikke værre enn at jenter drar på venninnetur til London for å shoppe....

Det er selvsagt ikke bare for å gå på kino, det er for å reise på en helgegtur hvor de skal hygge seg, gå på spennende barer osv.

Greit hvis du reiser på en tur til Paris / London (eller Berlin) med en venninne en helg når du er ferdig med ammingen.

" Greitt hvis jeg får dra til London og shoppe litt klær med vennina mi !"

Problemet er at han aldri spør om vi skal reise på noe sammen. Jeg spurte i går om vi ikke skulle skaffe barnevakt en helg og reise å gjøre noe sammen og fikk ingen tilbakemelding.

Hvorfor er det om å gjøre å gjøre alt alene hele tiden, kun med gutta. Jeg er så lei av det...........

Ingen entusiasme for fellesskapet :-(

Problemet er at han aldri spør om vi skal reise på noe sammen. Jeg spurte i går om vi ikke skulle skaffe barnevakt en helg og reise å gjøre noe sammen og fikk ingen tilbakemelding.

Hvorfor er det om å gjøre å gjøre alt alene hele tiden, kun med gutta. Jeg er så lei av det...........

_Det_ er en helt annen problemstilling og noe jeg ville blitt fortvilet og sint over.

Om han drar på tur for å drikke øl, se en film, eller en fotballkamp, er hans sak og bare hyggelig.

Men at han ikke er interessert i å ta en romantisk tur med deg uten barn, men få dager etter planlegger en tur med en kamerat, ville jeg ikke likt.

Annonse

"God tur", og så hadde jeg gitt ham ekstra penger til å handle på tax-free'en for meg.

Jeg hadde samtidig ordnet meg barnevakt for mine 2 puddinger, og benyttet helgen til å flåse rundt med venninner.

Som jeg skulle sagt det sjæl Cmoo....=o)

Gjest sånn er det med den saken

Noen menn er bare ikke skapt for å ha det moro sammen med partneren sin.

De ler ute og griner hjemme, kanskje et smil i ny og ne når de vil ha sex.

Jeg ville vel syns det var utrolig dårlig gjort, men det er fordi det ville gått kraftig ut over økonomien vår. Hadde det gått helt greit økonomisk, så hadde jeg vel syntes det var greit.

Deilig å gjøre ting litt hver for seg også, men ikke om man aldri gjør neon ting sammen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...