Gå til innhold

Nedregulering - igjen (langt)

Anbefalte innlegg

puffin1365380374

Hei! Fikk omsider mensen etter 14 dager på spray. I dag var jeg på ultralyd ved nærmeste sykehus (ikke ivf-klinikken v/RITØ hvor behandlingen gjøres). Ul var en stor nedtur. Gynekologen ante ikke hva hun skulle se etter - til tross for avtale mellom dette sykehuset og RITØ. Men - hun fant ut at jeg hadde flere cyster på eggstokkene, og at livmorslimhinnen var tynn. For henne så det ut som om jeg allerede var startet på stimulering. Men det kunne godt hende alt var som det skulle være...sa hun. Skjønner ingen ting jeg -og er rimelig fortvilet. Skulle egentlig starte med sprøyter i morgen. Ringte umiddelbart til RITØ, som skulle snakke med denne legen og gjøre en medisinsk vurdering av hva som nå skjer. Hva betyr disse cystene ? Er jeg kanskje ikke nedregulert? Må cystene fjernes før evt. ny behandling? Skal ringe RITØ igjen i morgen, men er svært utålmodig. Håper det er noen her som har vært borti noe lignende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72000-nedregulering-igjen-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Det er vanlig å få cyster under behandlingen (nedregulering og sprøyter). Jeg fikk det på 2. forsøk, men denne ble ikke oppdaget før under egguthentingen, og de tok hull på den da.

En venninne hadde cyster som de fant før behandling, og disse måtte hun fjerne før oppstart. Sjansen for å bli gravid reduseres kanskje litt ekstra med cyster, og akkurat DET trenger vi jo ikke!

Dette hjalp deg sikkert ikke det minste. Du får i hvertfall snart et svar fra sykehuslegen å forholde deg til.

Lykke til.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...