Gå til innhold

En kosete person=en kåt person?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hey? hva gjør du ute av senga unge mann??

SÅ... gå å legge seg nu!

Føler meg litt bedre nå vet du, unge dame.. Men jeg er redd at det utelukkende skyldes paracet.

Jaja.. har hatt feber i ett døgn, og jeg kjenner kroppen min så godt at jeg vet det varer et par dager til. Pleier i det minste å gjøre det.

Helvete.. hater å være syk, og siden jeg ikke engang er satt opp på flere vakter denne uka så får jeg ikke engang sykepenger :/

Jeg må vurdere å drikke og røyke litt mindre framover.

Føler meg litt bedre nå vet du, unge dame.. Men jeg er redd at det utelukkende skyldes paracet.

Jaja.. har hatt feber i ett døgn, og jeg kjenner kroppen min så godt at jeg vet det varer et par dager til. Pleier i det minste å gjøre det.

Helvete.. hater å være syk, og siden jeg ikke engang er satt opp på flere vakter denne uka så får jeg ikke engang sykepenger :/

Røyk og drikk litt mere,er du heldig så er du kanskje syk ennå de dagene du skal ha vakt..=o)

Du har da vært ganske mye syk i det siste?Har du droppa vitaminene i sommer nå?:)

Koselig at du er innom under paracet virkningene da!=o)

Bare vent til du begynner å kaste opp i natt...!

Røyk og drikk litt mere,er du heldig så er du kanskje syk ennå de dagene du skal ha vakt..=o)

Du har da vært ganske mye syk i det siste?Har du droppa vitaminene i sommer nå?:)

Koselig at du er innom under paracet virkningene da!=o)

Røyker ikke i dag, og knapt i går... Kanskje jeg bør slutte mens jeg først er i gang? Njæ...

liker røyken, jeg :)

Men jeg hater å være syk.... Tror jeg må skaffe meg ny jobb også, så jeg kan tjene litt mer penger og være litt mindre på dol..:)

Noen forslag til hva en halvstudert siviløkonom kan søke på av jobber?

Annonse

Røyker ikke i dag, og knapt i går... Kanskje jeg bør slutte mens jeg først er i gang? Njæ...

Men jeg hater å være syk.... Tror jeg må skaffe meg ny jobb også, så jeg kan tjene litt mer penger og være litt mindre på dol..:)

Æsj, det er nedtur å kline med røykere... :-)

Alltid like hyggelig, vet du.

Unner ikke min verste fiende den influensaen som herjer nå...

Den går fort over, men fy f**n så tøft det er mens det står på.

Så det er noe som herjer nå, ja? Kjenner flere som ligger som planter om dagen, og det er godt høre at det er er noe som går.

Trodde et øyeblikk at jeg var smittet av Legionellabakterien :)

Ja, jeg har slutta å røyka flere ganger når jeg har vært forkjøla, det er jo ikke særlig deilig å røyke da.

Men så har jeg vært ultrateit og starta igjen da...etter noen dager, eller mndr...fordi det er så sosialt og kosli. Særlig om man drikker....

MEN - jeg er mye oftere forkjøla nå når jeg røyker enn ellers....så jeg er ganske dum igrunn.

Ja, jeg har slutta å røyka flere ganger når jeg har vært forkjøla, det er jo ikke særlig deilig å røyke da.

Men så har jeg vært ultrateit og starta igjen da...etter noen dager, eller mndr...fordi det er så sosialt og kosli. Særlig om man drikker....

MEN - jeg er mye oftere forkjøla nå når jeg røyker enn ellers....så jeg er ganske dum igrunn.

Røyken gjør jo ikke akkurat noe positivt for imunforsvaret, så det stemmer nok at du er mer syk nå.

Ja.. jeg er ikke avhengig av nikotien i røyken. Har aldri følt det suget, men jeg er dog ganske avhengig av det sosiale rundt det.

Og derfor vil jeg selvsagt ikke slutte heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...