Gå til innhold

En kosete person=en kåt person?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klart de ikke sier det til deg.

Du har vel aldri vært sammen med ei som ikke røyker over lengre tid...?

Nei, det har jeg faktisk ikke. Men nå tilpasser jeg meg jeg også, og røyker mindre om jeg er sammen med en som ikke røyker.

Hvis jeg smaker så jævlig så burde de jo bare dumpe meg. Det hadde jeg gjort med en dame jeg følte smakte jævlig.

Ergo kan det ikke være så ille.

Røyken gjør jo ikke akkurat noe positivt for imunforsvaret, så det stemmer nok at du er mer syk nå.

Ja.. jeg er ikke avhengig av nikotien i røyken. Har aldri følt det suget, men jeg er dog ganske avhengig av det sosiale rundt det.

Og derfor vil jeg selvsagt ikke slutte heller.

Sikker på at du ikke er det minste nikotinavhengig....?

Jeg er nok bittelitt, og kjenner et sug etter middag/kvelds, hjemme. Og særlig foran pc'n!Men aldri f.eks på jobb. Tror også det har med vaner å gjøre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...