Gå til innhold

veldig vått ved samleie

Anbefalte innlegg

windy1365380377

Hei!

jeg lurer på om det er noen andre der ute som deler denne erfaringen med meg...og vet dere eventuelt hva det kommer av?

det renner spesielt mye når han er langt inni meg og treffer et spesielt punkt. Andre tilfeller er når jeg får orgasme og er spesielt oppblåast i magen. Har hørt om ejakulasjon, men hva kommer dette av?? Væasken er klar som vann og luktfri.

Håper på kommentarer!

Hilsen sengevæteren....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72031-veldig-v%C3%A5tt-ved-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det samme problemet. Dvs kjæresten min elsker at jeg "spruter" (ejakulerere), men jeg syns det bare er plagsomt at det blir så vått! Lakenet får en stor, kliisvåt flekk!

Så det er nok bare det samme med deg,-at du ejakulerer!

Kommer visst av at han treffer g-punktet tror jeg.

Men det er vel ikke noe å gjøre med det tror jeg.

Det er ihvertfall ikke unormalt!

Jeg har det samme problemet. Dvs kjæresten min elsker at jeg "spruter" (ejakulerere), men jeg syns det bare er plagsomt at det blir så vått! Lakenet får en stor, kliisvåt flekk!

Så det er nok bare det samme med deg,-at du ejakulerer!

Kommer visst av at han treffer g-punktet tror jeg.

Men det er vel ikke noe å gjøre med det tror jeg.

Det er ihvertfall ikke unormalt!

Hei,dere har et lyxus problem!!! Slapp av og nyt....Tenk på de stakkers personer som ikke kan få noe pga at dama er lei av at bli sår, og bruk av glidmedel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...