Gå til innhold

Jeg feier snart over denne unge jenta!

Anbefalte innlegg

Jeg kommer vel(forhåpentligvis) ikke til å gjøre det... men saken er:

Jeg er 28 år, har en jobb som gjør at sjefens datter på 14 år ofte kommer på jobben, nesten hver dag etter skolen.

Hun har i lengre tid tydelig vist at hun er litt mer enn normalt interessert i meg, men nå de siste uken, etter at jeg ble singel, så har hun blitt helt gærn.. Det som før var at hun kom helt inntil meg, og ville se hva jeg holdt på med, har nå blitt rene invitasjoner til sex, med å ta på meg hvis ingen ser, presser seg inntil meg, og kommer med hentydningsspørsmål om jeg vil være sammen med henne....slik...

Jeg føler at det blir feil å "sladre" til faren hennes. Jeg kan dessuten ikke nekte for at hun gjør meg kåt, veldig kåt...

Er jeg iferd med å bli en pedo, eller hva faen er det som skjer?

Jenter på 14 skal da vel ikke være slike????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72036-jeg-feier-snart-over-denne-unge-jenta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

22

• Sør

7

• Zirine

5

• favn

5

Mest aktive i denne tråden

Hei Sondre,

Du skriver:"Jenter på 14 skal da vel ikke være slike????"

Hvordan "jenter på 14" skal eller ikke skal være er totalt irrelevant i denne situasjonen. Hun er et barn, og langt under lavalderen.

Du, som voksen, plikter å ikke utsette henne for noe som helst, men å sette klare grenser. Det er din plikt, og endres selvsagt ikke om en mindreårig har lyst å ha deg i sengen eller ei. Hun er og forblir mindreårig!

Ikke forsøk på ansvarsfraskrivelse om "hvordan hun er", det er du som er voksen, og du som har ansvaret for at INTET skjer.

Med vennlig hilsen

Det har ikke noe med pedofili og gjøre, men faen til tull på deg da mann!

Ikke nok med at du kan bli bura inn for det her, du vil rimelig sikkert også miste jobben din, få "sexuell omgang med mindreårig" på rullebladet ditt, for ikke å snakke om at du utnytter en person som ikke er i stand til å ta slike avgjørelser.

Du er 28, og du KAN og SKAL ta avgjørelsen om å holde deg unna denne jenta!

Helvetes gjøk!

Annonse

Jenter på 14 er dessverre ofte slik. Det ser ut til at de både tør og vet mer enn vi gjorde på den alderen. I tillegg er de utrolig mye mer kles og kropppsfikserte enn før.

Jenta virker mer modig og frempå enn hva som er godt for en 14-åring, du får bare vise henne at du er mann nok til å takke nei til hennes invitasjoner.

Jenter på 14 er dessverre ofte slik. Det ser ut til at de både tør og vet mer enn vi gjorde på den alderen. I tillegg er de utrolig mye mer kles og kropppsfikserte enn før.

Jenta virker mer modig og frempå enn hva som er godt for en 14-åring, du får bare vise henne at du er mann nok til å takke nei til hennes invitasjoner.

Hei Rufsetufsa,

Det er sikkert sant at de er forskjellige fra "da vi var unge" *hytter med gåstolen*, men det er vel egentlig irrelevant.

Om jenten så var splitter naken og kastet seg om halsen på ham med ordene "ta meg, ta meg" så er hun fremdeles et barn, og det er like forkastelig og ulovlig å ha sex med henne.

Hva hun sier/gjør er ikke vesentlig i denne sammenhengen, fordi uansett hva hun sier/gjør så er hun mindreårig og det er selvsagt ulovlig å ha sex med henne.

Med vennlig hilsen

Hei Rufsetufsa,

Det er sikkert sant at de er forskjellige fra "da vi var unge" *hytter med gåstolen*, men det er vel egentlig irrelevant.

Om jenten så var splitter naken og kastet seg om halsen på ham med ordene "ta meg, ta meg" så er hun fremdeles et barn, og det er like forkastelig og ulovlig å ha sex med henne.

Hva hun sier/gjør er ikke vesentlig i denne sammenhengen, fordi uansett hva hun sier/gjør så er hun mindreårig og det er selvsagt ulovlig å ha sex med henne.

Med vennlig hilsen

Les mitt siste avsnitt en gang til.

Har lest det! (Leste det første gang!) :-)

Med vennlig hilsen

Da skjønte jeg ikke poenget ditt. For det jeg sier i mitt innleggs siste avsnitt, er jo det samme du sier i ditt. Bare at jeg mener moralen, fremfor loven, er det som avgjør at han ikke skal gjøre det... :-)

Da skjønte jeg ikke poenget ditt. For det jeg sier i mitt innleggs siste avsnitt, er jo det samme du sier i ditt. Bare at jeg mener moralen, fremfor loven, er det som avgjør at han ikke skal gjøre det... :-)

Hei Rufsetufsa,

Innlegget mitt var ikke ment som "motsetning" til ditt. Jeg er enig i det du skriver, men ville bare "forsterke" at det var han som var voksen, og at hennes klesdrakt (som han var opptatt av) ikke er et vesentlig moment her.

Vi er nok igrunnen ganske enige, og får finne noe annet vi kan diskutere! ;-)

Med vennlig hilsen

Annonse

Hei Rufsetufsa,

Innlegget mitt var ikke ment som "motsetning" til ditt. Jeg er enig i det du skriver, men ville bare "forsterke" at det var han som var voksen, og at hennes klesdrakt (som han var opptatt av) ikke er et vesentlig moment her.

Vi er nok igrunnen ganske enige, og får finne noe annet vi kan diskutere! ;-)

Med vennlig hilsen

Det var da godt vi innså at vi er enige. :-)

Det har ikke noe med pedofili og gjøre, men faen til tull på deg da mann!

Ikke nok med at du kan bli bura inn for det her, du vil rimelig sikkert også miste jobben din, få "sexuell omgang med mindreårig" på rullebladet ditt, for ikke å snakke om at du utnytter en person som ikke er i stand til å ta slike avgjørelser.

Du er 28, og du KAN og SKAL ta avgjørelsen om å holde deg unna denne jenta!

Helvetes gjøk!

Jeg synes det er et paradoks at vi som har en sexkultur ikke aksepterer seksuell omgang med en 14 årig jente som åpenbart vil eksperimentere litt, mens andre kulturer (kanskje spesielt islamske) er anti sex fokuserte og tillatter ekteskap mellom 10 -12 åringer og voksne menn.

Videre synes jeg dere bør revurdere deres moralske antipatier her. Det moralskt forkastelige i denne situasjonen er ikke om Sondre har sex med en eksperimentslysten 14 år gammel jente, men at han blir korsfestet av samfunnet dersom han gjør det. I det hele tatt er det helt horribelt hvor rettsløse menn er i forhold til sedelighetsanklager. Her har de bedritne feministene bevisst gått til angrep på mannen som kjønn. De har bevisst utnyttet all muligheter som åpner for å redusere menns rettssikerhet under påskudd av å styrke kvinners rettssikkerhet.

Resultatet er et perverst samfunn hvor menn hele tiden må være på vakt overfor hva de gjør, og må sikre seg slik at de til en hver tid opptrer sømmelig. Hvis ikke kan det ende i katastrofe. Det er jo så ille at fedre faen ikke kan vise sin egne barn kjærlighet og omsorg gjennom kjærtegn og kos, uten å være redd for hvordan andre skal oppfatte det.

Til deg Sondre råder jeg til å holde deg langt unna den jenta. Litt snadder er over hodet ikke verdt det helvete du risikerer å utsette deg selv for. Dessuten skal du være forsiktig i forhold til at hun kan bli snurt på grunn av avisningen din, og forsøke å hevne seg ved å anmelde deg. I så fall sliter du noe helt jævlig. Du risikerer altså å tape uansett hva du gjør, fordi du er mann.

Jobben din kan du da uansett se langt etter, og bor du på et lite sted må du nok belage deg på å flytte. Få ordna opp i det der så fort som mulig. Si det til sjefen din og faren hennes. Snakk med kolleger. Allier deg med noen.

hehe, ser problemet ja, og dessverre er mange unge jenter slik i dag. det betyr derimmot ikke at du skal gi etter for lysten og spenningen, hun er tross alt uner den seksuelle lavalder, for ikke å snakke om dattera til sjefen... ville jo blitt ufint uansett...

men sånn oss i mellom

*hviske så ingen kan gi eg kjeft etterpå*

hold henne på gress frem til hun blir 16! er jo egentlig genialt, da er hu lovlig, samt at du har god til til å finne deg en annen jobb i mellomtiden :-)

Jeg synes det er et paradoks at vi som har en sexkultur ikke aksepterer seksuell omgang med en 14 årig jente som åpenbart vil eksperimentere litt, mens andre kulturer (kanskje spesielt islamske) er anti sex fokuserte og tillatter ekteskap mellom 10 -12 åringer og voksne menn.

Videre synes jeg dere bør revurdere deres moralske antipatier her. Det moralskt forkastelige i denne situasjonen er ikke om Sondre har sex med en eksperimentslysten 14 år gammel jente, men at han blir korsfestet av samfunnet dersom han gjør det. I det hele tatt er det helt horribelt hvor rettsløse menn er i forhold til sedelighetsanklager. Her har de bedritne feministene bevisst gått til angrep på mannen som kjønn. De har bevisst utnyttet all muligheter som åpner for å redusere menns rettssikerhet under påskudd av å styrke kvinners rettssikkerhet.

Resultatet er et perverst samfunn hvor menn hele tiden må være på vakt overfor hva de gjør, og må sikre seg slik at de til en hver tid opptrer sømmelig. Hvis ikke kan det ende i katastrofe. Det er jo så ille at fedre faen ikke kan vise sin egne barn kjærlighet og omsorg gjennom kjærtegn og kos, uten å være redd for hvordan andre skal oppfatte det.

Til deg Sondre råder jeg til å holde deg langt unna den jenta. Litt snadder er over hodet ikke verdt det helvete du risikerer å utsette deg selv for. Dessuten skal du være forsiktig i forhold til at hun kan bli snurt på grunn av avisningen din, og forsøke å hevne seg ved å anmelde deg. I så fall sliter du noe helt jævlig. Du risikerer altså å tape uansett hva du gjør, fordi du er mann.

Jobben din kan du da uansett se langt etter, og bor du på et lite sted må du nok belage deg på å flytte. Få ordna opp i det der så fort som mulig. Si det til sjefen din og faren hennes. Snakk med kolleger. Allier deg med noen.

Du skriver: "Jeg synes det er et paradoks at vi som har en sexkultur ikke aksepterer seksuell omgang med en 14 årig jente som åpenbart vil eksperimentere litt, mens andre kulturer (kanskje spesielt islamske) er anti sex fokuserte og tillatter ekteskap mellom 10 -12 åringer og voksne menn."

Så du mener at vi skal bruke "den islamske" som forbilde?

===

Du skriver: "I det hele tatt er det helt horribelt hvor rettsløse menn er i forhold til sedelighetsanklager. Her har de bedritne feministene bevisst gått til angrep på mannen som kjønn. De har bevisst utnyttet all muligheter som åpner for å redusere menns rettssikerhet under påskudd av å styrke kvinners rettssikkerhet."

Ut av 9000 årlige voldtekter, er det kun ca 25 personer som blir dømt, og ca 8975 voldtekter som aldri blir straffet.

Påstanden din faller på sin egen urimelighet.

Vår rettssikkerhet er *langt* bedre enn kvinners.

===

Du skriver: "Resultatet er et perverst samfunn hvor menn hele tiden må være på vakt overfor hva de gjør, og må sikre seg slik at de til en hver tid opptrer sømmelig."

..eh.. ja, man bør unngå å voldta ja, samt sex med barn.

Er det en vanskelig oppgave for deg?

===

Jeg kan ikke se du kommer med en eneste holdbar påstand i innlegget ditt.

Faktisk inneholder det jo kun patetisk sutring over for fælt det er å være mann.

Med vennlig hilsen

Styr langt unna. Hvis ikke er du komplett gal. Som andre sier her er du voksen og med det fulle ansvar for denne situasjonen.

I tillegg til at denne jentungen er langt under seksuell lavalder (roter du med henne håper jeg de burer deg inne leeeenge i ei trist celle kun med selskap av ymse småkryp) kan hun dessuten for alt du vet ha psykiske problemer av alvorlig slag som skaper slik atferd.

Til slutt... sjefen og sjefens familiemedlemmer behandles med respekt. Intet mer, intet mindre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...