Gå til innhold

Jeg feier snart over denne unge jenta!

Anbefalte innlegg

Jeg for min del klarer ikke å se noe særlig seksuelt med en 14 åring, nesten uansett hvor godt de er utviklet. Selvsagt kan jeg se at formene er fine og vakre, men det å ha noe seksuelt med en slik person å gjøre det klarer jeg ikke.

Men det var ikke det som var poenget her heller.

Du må i alle fall sørge for å holde fingra unna, vent heller minst ett par år du. Selv om hun sikkert er kåt nok og ikke har sperrer for å ha seg ett ligg, så vet hun lite om konsekvensene. Ikke umulig at hun vil angre mye på dette når hun blir voksen.

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

22

• Sør

7

• Zirine

5

• favn

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes det er et paradoks at vi som har en sexkultur ikke aksepterer seksuell omgang med en 14 årig jente som åpenbart vil eksperimentere litt, mens andre kulturer (kanskje spesielt islamske) er anti sex fokuserte og tillatter ekteskap mellom 10 -12 åringer og voksne menn.

Videre synes jeg dere bør revurdere deres moralske antipatier her. Det moralskt forkastelige i denne situasjonen er ikke om Sondre har sex med en eksperimentslysten 14 år gammel jente, men at han blir korsfestet av samfunnet dersom han gjør det. I det hele tatt er det helt horribelt hvor rettsløse menn er i forhold til sedelighetsanklager. Her har de bedritne feministene bevisst gått til angrep på mannen som kjønn. De har bevisst utnyttet all muligheter som åpner for å redusere menns rettssikerhet under påskudd av å styrke kvinners rettssikkerhet.

Resultatet er et perverst samfunn hvor menn hele tiden må være på vakt overfor hva de gjør, og må sikre seg slik at de til en hver tid opptrer sømmelig. Hvis ikke kan det ende i katastrofe. Det er jo så ille at fedre faen ikke kan vise sin egne barn kjærlighet og omsorg gjennom kjærtegn og kos, uten å være redd for hvordan andre skal oppfatte det.

Til deg Sondre råder jeg til å holde deg langt unna den jenta. Litt snadder er over hodet ikke verdt det helvete du risikerer å utsette deg selv for. Dessuten skal du være forsiktig i forhold til at hun kan bli snurt på grunn av avisningen din, og forsøke å hevne seg ved å anmelde deg. I så fall sliter du noe helt jævlig. Du risikerer altså å tape uansett hva du gjør, fordi du er mann.

Jobben din kan du da uansett se langt etter, og bor du på et lite sted må du nok belage deg på å flytte. Få ordna opp i det der så fort som mulig. Si det til sjefen din og faren hennes. Snakk med kolleger. Allier deg med noen.

Dakkal dej, da.

Jeg synes det er et paradoks at vi som har en sexkultur ikke aksepterer seksuell omgang med en 14 årig jente som åpenbart vil eksperimentere litt, mens andre kulturer (kanskje spesielt islamske) er anti sex fokuserte og tillatter ekteskap mellom 10 -12 åringer og voksne menn.

Videre synes jeg dere bør revurdere deres moralske antipatier her. Det moralskt forkastelige i denne situasjonen er ikke om Sondre har sex med en eksperimentslysten 14 år gammel jente, men at han blir korsfestet av samfunnet dersom han gjør det. I det hele tatt er det helt horribelt hvor rettsløse menn er i forhold til sedelighetsanklager. Her har de bedritne feministene bevisst gått til angrep på mannen som kjønn. De har bevisst utnyttet all muligheter som åpner for å redusere menns rettssikerhet under påskudd av å styrke kvinners rettssikkerhet.

Resultatet er et perverst samfunn hvor menn hele tiden må være på vakt overfor hva de gjør, og må sikre seg slik at de til en hver tid opptrer sømmelig. Hvis ikke kan det ende i katastrofe. Det er jo så ille at fedre faen ikke kan vise sin egne barn kjærlighet og omsorg gjennom kjærtegn og kos, uten å være redd for hvordan andre skal oppfatte det.

Til deg Sondre råder jeg til å holde deg langt unna den jenta. Litt snadder er over hodet ikke verdt det helvete du risikerer å utsette deg selv for. Dessuten skal du være forsiktig i forhold til at hun kan bli snurt på grunn av avisningen din, og forsøke å hevne seg ved å anmelde deg. I så fall sliter du noe helt jævlig. Du risikerer altså å tape uansett hva du gjør, fordi du er mann.

Jobben din kan du da uansett se langt etter, og bor du på et lite sted må du nok belage deg på å flytte. Få ordna opp i det der så fort som mulig. Si det til sjefen din og faren hennes. Snakk med kolleger. Allier deg med noen.

#Jeg synes det er et paradoks at vi som har en sexkultur ikke aksepterer seksuell omgang med en 14 årig jente som åpenbart vil eksperimentere litt,#

Så hvor går DIN grense Yngve?? en 14 år gammel jente er ikke voksen i hue sitt. Om hun synes dette er spennende, så kan hun få store kvaler senere i livet og føle dette var et overgrep. Hun er da bare et barn! Voksene har ingen ting med barn å gjøre sexuelt!!!

Det er mange som har opplevd slike overgrep. En mann burde være nettopp det! en mann! Voksene mennesker har ansvar for sine egene handlinger. Barn kan ikke bestandig se konsekvensene av det de gjør.

Derfor har vi en sexuel lavalser!!

Jeg for min del klarer ikke å se noe særlig seksuelt med en 14 åring, nesten uansett hvor godt de er utviklet. Selvsagt kan jeg se at formene er fine og vakre, men det å ha noe seksuelt med en slik person å gjøre det klarer jeg ikke.

Men det var ikke det som var poenget her heller.

Du må i alle fall sørge for å holde fingra unna, vent heller minst ett par år du. Selv om hun sikkert er kåt nok og ikke har sperrer for å ha seg ett ligg, så vet hun lite om konsekvensene. Ikke umulig at hun vil angre mye på dette når hun blir voksen.

Vil bare komme med en liten erfaring :

Jeg var 13 år og kjempeforelsket i en mann på over 20 år.

Han spurte ikke hvor gammel jeg var i starten , men sa senere at han trodde jeg var 16 år.

Vi var sammen i flere mnd. og jeg gjorde det slutt p.ga at jeg følte meg både skitten og ekkel!

Det han syntes var greit ( og som jeg hadde trodd jeg ville like) ble et mareritt!

Så selv om denne jenta gir uttrykk for at hun er "klar" for ting og tang er hun ei lita jente innerst inne ,tror jeg !

Og absolutt ikke klar for det du måtte tenke.....

Skjerp deg og tenk som en VOKSEN mann !

Hun inviterer, men det er straffbart og galt å ha sex med henne.

Unngå henne, så du ikke blir fristet.

Dette kan ende med at du får en dom, uansett hvor ivrig hun er. Hun er fremdeles mest barn og dermed både uberegnelig og uansvarlig, slik barn har lov å være.

Sannsynligvis er hun veldig forelsket i deg og har kanskje hemmelige (og for henne skammelige) tanker om at dere skal være kjærester og at du skal forgude henne. Hvis du ligger med henne og ikke blir kjæreste, kan hun komme til å oppleve dette krenkende (selv om "fornuften" hennes sier noe annet) og søke trøst hos venninner eller moren sin. Plutselig har du en anmeldelse.

Og rettsvesenet vil mene, som jeg gjør, at dette var ditt ansvar å unngå, og at du burde latt være.

Annonse

Ja, akk så mye enklere det ville blitt for dere menn om vi bare kunne satt den seksuelle lavalderen til....skal vi si 8-9 år?

Det er vel resultater av vårt totalt sexualiserte samfunn hvor nytelse skal være og er fritt tilgjengelig for alle uansett alder bare man føler seg moden nok...

Nei. 14-åringer skal ikke være slik, men med Britney, som for øyeblikket er litt nede for telling, på scenen er da det heller ikke vanskelig å forstå at unge jenter tror de skal ha sex-appeal.

Jeg har sett jenter på 10-12 år på lekeplassen utenfor der jeg bor som springer rundt og roper "vil du ha meg kom og ta meg" med tydelig sexuelt inspirerte hoftevrikk og kroppsbevegelser.

Jeg blir skremt......

Makan til svar!

Det verste er at det ser ut som om du synes at det er for ille at vi ikke sammenligner oss med muslimer...

Jaja...

Du skriver: "Jeg synes det er et paradoks at vi som har en sexkultur ikke aksepterer seksuell omgang med en 14 årig jente som åpenbart vil eksperimentere litt, mens andre kulturer (kanskje spesielt islamske) er anti sex fokuserte og tillatter ekteskap mellom 10 -12 åringer og voksne menn."

Så du mener at vi skal bruke "den islamske" som forbilde?

===

Du skriver: "I det hele tatt er det helt horribelt hvor rettsløse menn er i forhold til sedelighetsanklager. Her har de bedritne feministene bevisst gått til angrep på mannen som kjønn. De har bevisst utnyttet all muligheter som åpner for å redusere menns rettssikerhet under påskudd av å styrke kvinners rettssikkerhet."

Ut av 9000 årlige voldtekter, er det kun ca 25 personer som blir dømt, og ca 8975 voldtekter som aldri blir straffet.

Påstanden din faller på sin egen urimelighet.

Vår rettssikkerhet er *langt* bedre enn kvinners.

===

Du skriver: "Resultatet er et perverst samfunn hvor menn hele tiden må være på vakt overfor hva de gjør, og må sikre seg slik at de til en hver tid opptrer sømmelig."

..eh.. ja, man bør unngå å voldta ja, samt sex med barn.

Er det en vanskelig oppgave for deg?

===

Jeg kan ikke se du kommer med en eneste holdbar påstand i innlegget ditt.

Faktisk inneholder det jo kun patetisk sutring over for fælt det er å være mann.

Med vennlig hilsen

Fyren burde rett og slett ta en kjønnsoperasjon! :)

Annonse

Jeg merker latteren din sitter løst i dag...

Frisk?

Jeg hadde ikke så mye feber i natt. Svetter litt i ny og ne, men har ikke hatt noen frysetokter. Den ekstreme smerten i halsen, som jeg tror skyldes veldig hovne mandler, er også bittelittegranne bedre.. Ikke så mye, men litt..

Jeg håper og tror at jeg er frisk til i morgen! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...