Gå til innhold

Jeg feier snart over denne unge jenta!

Anbefalte innlegg

Forbereder meg på å feie over 12 åringer?

Ja, hvis du gifter deg med dem. Men ellers kan du glemme å feier over kvinner generelt, slik du drømmende og misunnelig observerer andre gjøre i dag.

Selv en blind er i stand til å se dette paradokset. Det vil si dersom han ikke er en PK’er, vel og merke.

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

22

• Sør

7

• Zirine

5

• favn

5

Mest aktive i denne tråden

Fler koneri må da være midt i blinken for deg?

Du blir jo sjefen i huset da vet du...

Men det passer forøvrig dårlig å innføre islam med tanke på slave rekrutteringen til meg og rufsa...Ironisk om det var vi som endte opp som slaver til en bigamist,,,

Hehe, du sier noe...

Nei, jeg er nok faktisk en en manns dame, eller en endames mann, eller hva det nå heter! :)

Hvor mange av de resterende 8975 voldtektsanklagene er reelle?

Og kan de forsvare heksejakt på menn generelt? Kun en PK’er som deg er ute av stand til å se hvilken rettsløs trussel en sedlighetsanklage er for en hver mann. Du trenger ikke en gang å bli dømt, for du er merket for livet uansett.

Et ferskt eksempel er karrierekvinnen som anmeldte direktøren for voldtekt etter en fylletur med firmaet. I stedet for å ta konsekvensene av sine egne fyllehandlinger anmeldte hun direktøren for voldtekt. Det var fire andre i rommet utenom dama og direktøren, og ingen av dem hadde lagt merke til "voldtekten".

Direktøren ble selvfølgelig aldri dømt, men han måtte gå fra jobben. Familien til den nedrige kvinnen forfulgte direktøren, og sørget for å "informere" hans nye arbeidsgiver. Også fra denne jobben måtte direktøren gå. Hvorfor? Fordi han er MANN. Du vet, alt det du ikke er.

Det må være det mest tullete innlegget jeg har lestpå lenge..

*ler godt nå*

Annonse

Jeg synes det er et paradoks at vi som har en sexkultur ikke aksepterer seksuell omgang med en 14 årig jente som åpenbart vil eksperimentere litt, mens andre kulturer (kanskje spesielt islamske) er anti sex fokuserte og tillatter ekteskap mellom 10 -12 åringer og voksne menn.

Videre synes jeg dere bør revurdere deres moralske antipatier her. Det moralskt forkastelige i denne situasjonen er ikke om Sondre har sex med en eksperimentslysten 14 år gammel jente, men at han blir korsfestet av samfunnet dersom han gjør det. I det hele tatt er det helt horribelt hvor rettsløse menn er i forhold til sedelighetsanklager. Her har de bedritne feministene bevisst gått til angrep på mannen som kjønn. De har bevisst utnyttet all muligheter som åpner for å redusere menns rettssikerhet under påskudd av å styrke kvinners rettssikkerhet.

Resultatet er et perverst samfunn hvor menn hele tiden må være på vakt overfor hva de gjør, og må sikre seg slik at de til en hver tid opptrer sømmelig. Hvis ikke kan det ende i katastrofe. Det er jo så ille at fedre faen ikke kan vise sin egne barn kjærlighet og omsorg gjennom kjærtegn og kos, uten å være redd for hvordan andre skal oppfatte det.

Til deg Sondre råder jeg til å holde deg langt unna den jenta. Litt snadder er over hodet ikke verdt det helvete du risikerer å utsette deg selv for. Dessuten skal du være forsiktig i forhold til at hun kan bli snurt på grunn av avisningen din, og forsøke å hevne seg ved å anmelde deg. I så fall sliter du noe helt jævlig. Du risikerer altså å tape uansett hva du gjør, fordi du er mann.

Jobben din kan du da uansett se langt etter, og bor du på et lite sted må du nok belage deg på å flytte. Få ordna opp i det der så fort som mulig. Si det til sjefen din og faren hennes. Snakk med kolleger. Allier deg med noen.

Først - jeg kan ikke skrive ordet xxx - vi har filter her på jobben - hehe.

Du sier: "Jeg synes det er et paradoks at vi som har en xxxkultur ikke aksepterer seksuell omgang med en 14 årig jente som åpenbart vil eksperimentere litt, mens andre kulturer (kanskje spesielt islamske) er anti xxx fokuserte og tillatter ekteskap mellom 10 -12 åringer og voksne menn".

Jeg: Det er veldig interessant det du tar opp akkurat der. Jeg har selv tenkt endel på det samme. Hva som er moralsk riktig å gjøre, hvordan det er riktig å respondere osv vil variere fra samfunn til samfunn. Et sted på kloden har man satt en grense for hva den seksuelle lavalder er og den kollektive oppfattelsen av hva som er akseptabelt, er rimelig samkjørte. 16 år er den seksuelle lavalderen. I andre kulturer er det ikke slik, de ser ikke på 16 åringer som barn, men ungdommer som er ansvarlig for egne handlinger.

Hva er det som gjør at xxx mellom søsken er så fordømmende i en kultur og akseptert i en annen. På hvilken måte kan man si at vår kultur fungerer optimalt - at vi eier sannheten?

Og det jeg da spør meg selv om er: eksisterer det en objektiv god moral?

Men uansett - det som synes å være felles for de fleste kulturer er hvis de går utenom denne moralske definerte grensen, så blir det slått ned på av samfunnet. Det er forpliktet at man forholder seg til de regler som eksisterer i et samfunn - det inkluderer xxx med mindreårige (hva nå enn den grensen er), men når man beveger seg inn i et annet samfunn så stilles det andre forventninger og krav.

Hvor mange av de resterende 8975 voldtektsanklagene er reelle?

Og kan de forsvare heksejakt på menn generelt? Kun en PK’er som deg er ute av stand til å se hvilken rettsløs trussel en sedlighetsanklage er for en hver mann. Du trenger ikke en gang å bli dømt, for du er merket for livet uansett.

Et ferskt eksempel er karrierekvinnen som anmeldte direktøren for voldtekt etter en fylletur med firmaet. I stedet for å ta konsekvensene av sine egne fyllehandlinger anmeldte hun direktøren for voldtekt. Det var fire andre i rommet utenom dama og direktøren, og ingen av dem hadde lagt merke til "voldtekten".

Direktøren ble selvfølgelig aldri dømt, men han måtte gå fra jobben. Familien til den nedrige kvinnen forfulgte direktøren, og sørget for å "informere" hans nye arbeidsgiver. Også fra denne jobben måtte direktøren gå. Hvorfor? Fordi han er MANN. Du vet, alt det du ikke er.

Hei.

Du skriver: "Og kan de forsvare heksejakt på menn generelt?"

Hvilken "heksejakt"? Jeg er mann, og jeg har ikke merket noe til noen heksejakt.

===

At det ikke var bevis nok til å dømme direktøren betyr selvsagt ikke at ingen voldtekt fant sted. De fire andre var, etter det jeg husker, heller ikke i samme rom.

===

Du skriver: "Fordi han er MANN. Du vet, alt det du ikke er."

En mann vurderer ikke engang om han skal "feie over" en 14 åring; det er åpenbart at man ikke gjør slikt hvis man er en mann.

Men det vet du tydeligvis lite om.

Med vennlig hilsen

Å være konstruktiv er heller ikke din sterke siden nei?

Jeg var enig med han, jeg. Når det gjaldt innlegget om denne direktøren.

Ikke i at det blir begått en heksejakt på menn, men at jenter har en helvetes makt i forhold til anklager som selv om de er usanne, vil ødelegge en manns liv.

Ikke i at det blir begått en heksejakt på menn, men at jenter har en helvetes makt i forhold til anklager som selv om de er usanne, vil ødelegge en manns liv.

Hva med den helvetes makten menn utøver i form av voldtekter og overgrep som ødelegger temmelig mange flere liv?

Jeg forsvarer ikke kvinner som kommer med falske anklager, men syns faktisk det er verre med alle som blir ødelagt av relle handlinger!

Hva med den helvetes makten menn utøver i form av voldtekter og overgrep som ødelegger temmelig mange flere liv?

Jeg forsvarer ikke kvinner som kommer med falske anklager, men syns faktisk det er verre med alle som blir ødelagt av relle handlinger!

Hva hadde det med saken å gjøre?

Her var det snakk om falske anklager, ikke om reele voldtekter. Det er ikke engang to sider av samme sak.

Enkelte menn voldtar, men det unnskylder ikke damer som den Yngve (var det ikke det han het?) nevnte over her.

Hva hadde det med saken å gjøre?

Her var det snakk om falske anklager, ikke om reele voldtekter. Det er ikke engang to sider av samme sak.

Enkelte menn voldtar, men det unnskylder ikke damer som den Yngve (var det ikke det han het?) nevnte over her.

Hva det har med saken å gjøre?

Du er forbanna på damer som kommer med falske anklager, jeg er forbanna på menn som voldtar - og som det finnes adskillig flere tilfeller av enn falske anklager.

Begge deler har forsåvidt lite å gjøre med hovedinnlegget i denne tråden.

Annonse

Hva det har med saken å gjøre?

Du er forbanna på damer som kommer med falske anklager, jeg er forbanna på menn som voldtar - og som det finnes adskillig flere tilfeller av enn falske anklager.

Begge deler har forsåvidt lite å gjøre med hovedinnlegget i denne tråden.

Det at jeg er forbanna på damer som kommer med falske anklager gjør da ikke noe med mitt syn på voldtektsmenn.

Begge typene burde hatt en kule.

Det var det siste avsnittet jeg reagert på...

ja jeg er enig at en kvinne har stor makt!

Hei.

Du skriver: "Og kan de forsvare heksejakt på menn generelt?"

Hvilken "heksejakt"? Jeg er mann, og jeg har ikke merket noe til noen heksejakt.

===

At det ikke var bevis nok til å dømme direktøren betyr selvsagt ikke at ingen voldtekt fant sted. De fire andre var, etter det jeg husker, heller ikke i samme rom.

===

Du skriver: "Fordi han er MANN. Du vet, alt det du ikke er."

En mann vurderer ikke engang om han skal "feie over" en 14 åring; det er åpenbart at man ikke gjør slikt hvis man er en mann.

Men det vet du tydeligvis lite om.

Med vennlig hilsen

Det er interessant at feminister fremhever det androgyne, altså at det ikke er kjønnspesifikke generelle forskjeller i hodene på menn og kvinner, samtidig som de fremhever, når det høver seg slik, mannen som et sett med ærverdige egenskaper knyttet til kjønn. Altså at anti-feminister som meg selv ikke er menn fordi vi mot formodning ikke er i stand til å vise styrke og selvkontroll.

Feminister som deg (forstokka tøffler) viser altså til tradisjonelle mannlige kjønnsrolledyder når de skal bruke hersketeknikker overfor anti-feminister. Sosialantropologisk er det for så vidt interessant nok, men når alt kommer til alt er ikke slik uforstand annet å vente fra en PK.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...