Albertine Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg var bortreist EN tirsdagskveld, og da skjedde selvfølgelig det jeg visste kom til å skje, men gjerne ville ha med meg. Nemlig at Peter og kona fikk tilbake sønnen sin, Ned. Kan noen snille, barmhjertige mennesker forbarme seg over meg og fortelle meg hvordan det skjedde??? Regner med at ingen vil sende meg episoden på video.... TAKKTAKKTAKK!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjakktrekk Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Moren til Ned dukket opp av seg selv og ga ungen fra seg, fordi det ikke var så glamorøst allikevel å ha sønnen som hun trodde. Nå ville ikke Gillian ha sønnen tilbake, men Peter satte seg på bakbeina, og sa at om ikke hun ville, så ville han skilles og oppdra sønnen alene. Det endte selvfølgelig med at Gillian ga seg. Så - da var alt bare fryd og gammen igjen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.