Gå til innhold

Swingers-klubber - Nei takk!

Anbefalte innlegg

Et par trenger da ikke oppsøke "swingersklubber" for å ha sex sammen med et annet par, eller ha en trekant, hvor man ønsker at det er med folk utenfor ens bekjentskapskrets, eller utenfor ens eget hjemsted?

Hvis man er våken, og litt "diskret aktiv", enten på utesteder i "fremmede" byer, eller på nettet, så er mulighetene mange, det kryr av folk som ønsker det samme!

Paret kan til og med beholde sin egen identitet for seg selv, med å bruke fornavn, avtale treffer på hoteller langt unna hjembyen, og benytte mobiltlf med hemmelig nr, og følgelig heller ikke kreve å få vite andres identitet.

Det betyr at man sørger for å bli godt kjent med hverandre først, slik at man VET at det er friske og "orntlie" folk som en selv, før man har sex med hverandre.

Jeg vil i hvertfall anbefale alle en sjelden gang å sette seg inn i en spennende "sex-setting", men ikke gjør det til en livsstil, for å si det sånn..

Du verden, så mye glede og spenning jeg og min samboer har hatt med dette, vi er aldri så glad i hverandre, forelsket, som vi er den nærmeste tiden etter en trekant med en "hun" eller "han", eller et annet par. Vi spiser nesten opp hverandre, og den seksuelle "ladningen" i huset, er veldig sterk!

Glemte å gjøre oppmerksom på at vi er helt og holdent heterofile, og ingen av oss har under disse seansene sex med noen av samme kjønn, og avklarer med evt nye "venner" at de har samme legning.

Jeg vet ikke om dere skjønner helt, men det er en seksuell opplevelse VI TO har SAMMEN, selv om andre deltar. For meg er det vidunderlig å se henne suge en annen mann, eller bli p*lt av en annen, jeg mister henne jo ikke for det, og vi styrker faktisk vårt forhold med slike seanser!

Dette VET vi, etter noen års erfaring....

Det var min lille "markedsføring" av våre opplevelser....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72045-swingers-klubber-nei-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer meg med en. I tillegg tror jeg mange par kan få et ødelagt forhold pga sjalusi i sånne situasjoner.

Du _tror_ det, sier du...

Jeg _tror_ til gjengjeld, at dette vet du svært lite om. Min erfaring tilsier at par faktisk har lært seg og handskes mye bedre med sin sjalusi, etter å ha "ufarliggjort" sin sjalusi gjennom f eks en trekant. Det som skjer i full åpenhet, og i tillit, er ikke truende lenger, om du skjønner?

Gjest Zerozetta

Jeg klarer meg med en. I tillegg tror jeg mange par kan få et ødelagt forhold pga sjalusi i sånne situasjoner.

enig med tocle, det er en utbredt forvrengt oppfatning blant folk "på sidelinjen", at parforhold "skades" av et spennende "opplegg" en og annen sjelden gang.

Annonse

Du _tror_ det, sier du...

Jeg _tror_ til gjengjeld, at dette vet du svært lite om. Min erfaring tilsier at par faktisk har lært seg og handskes mye bedre med sin sjalusi, etter å ha "ufarliggjort" sin sjalusi gjennom f eks en trekant. Det som skjer i full åpenhet, og i tillit, er ikke truende lenger, om du skjønner?

Jeg er sikker på at dette kan slå begge veier.

Hva folk velger, er opp til dem. Men som jeg sa, så velger jeg å holde meg til en partner selv.

Gjest Nysgjerrig123

Jeg og kjæresten min tenker litt på å gjøre det du beskriver her....

Men jeg lurer på hvordan fungerer dette rent følelsesmessig. Er det ikke fare , for eksempel for deg eller kjæresten din å bli forelska i en "hun" eller "han" ?? Eller en "hun" eller en "han" blir forelska i deg eller dama di??

Hva så da??

Er det ikke dette på en måte å oppfordre sjebnen.. eller å be om trøbbel, rettere sagt?

Jeg kunne sette pris på et svar fra deg *sss*

Jeg og kjæresten min tenker litt på å gjøre det du beskriver her....

Men jeg lurer på hvordan fungerer dette rent følelsesmessig. Er det ikke fare , for eksempel for deg eller kjæresten din å bli forelska i en "hun" eller "han" ?? Eller en "hun" eller en "han" blir forelska i deg eller dama di??

Hva så da??

Er det ikke dette på en måte å oppfordre sjebnen.. eller å be om trøbbel, rettere sagt?

Jeg kunne sette pris på et svar fra deg *sss*

Tror egentlig ikke det er noe problem, så lenge man har et trygt og godt forhold, og er inderlig glad i hverandre.

Man må på en måte "løfte ut" sexlivet, og bare gjøre det til rene drifter. Man må jo selvfølgelig LIKE den tredje, ha riktig kjemi, for at det skal funke, men det betyr ikke at man blir forelsket!

Ønsker dere lykke til, det ER en deilig og spennde opplevelse, men begge to MÅ være "mentalt klare" for en trekant/partnerbytte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...