Gjest dpushman Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Er det noen som vet om en bra virtual world. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puma Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Nei, men jeg har hørt rykter om at det finnes en Real World utenfor stuedøren min. Bare jeg blir ferdig med internett så skal jeg ut og sjekke om det er noe hold i disse ryktene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Nei, men jeg har hørt rykter om at det finnes en Real World utenfor stuedøren min. Bare jeg blir ferdig med internett så skal jeg ut og sjekke om det er noe hold i disse ryktene. Har du hørt at noen har lasted ned Shakespears Samlede verker fra nettet, skrevet dem ut på papir, i ett nytt format de kaller bøker...??? *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Den med størst suksess er vel truleg Active Worlds http.//www.activeworlds.com/ Der finn du også den norske verda Patagonia. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.