Gå til innhold

Mannen i mitt liv er gift

Anbefalte innlegg

Gjest on a mission
Skrevet

I det ene øyeblikket så sier du:

"Vi ble forelsket før han gjorde opp med kona så sånn sett var det vel ikke HELT etter oppskriften."

for i neste å si:

"Han skiller seg da av den helt ordniære grunnen; han har møtt en annen og det var sparket han trengte for å komme seg ut av et ekteskap som ikke fungerte."

Konsekvent kan du hvertfall ikke kalles.

For et naut du er.

Dette ble litt for vanskelig for deg, hva?

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

9

• MsSophie

9

• Lionn

8

• EvaStv

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Til og med statskirken har fått en mer liberal holdning til det med sex før ekteskapet og slikt............................nå holder det at den ene er gift!

*lol*

Skrevet

Det er jo ikke opp til deg og heller ikke din skyld om han skiller seg ;o)

Skrevet

Lykke til alle tre! :-)

Synd at du ikke har noen tro på eketeskapet, men det er lett å skjønne hvorfor.

Skrevet

For et naut du er.

og IQ'en din var, sa du ... ???

Skrevet

For et naut du er.

Hvem som er et naut og hvem som har litt tung for det er vel åpenbart.....og det er definitivt ikke meg.

Skrevet

Du lever tydeligvis i tiden og forventer effektivitet. Målrettetheten din er også garantert av Vitamininstituttet i Sveits. Må ha det, bare må ha det... :-)

Skrevet

Jeg har lest hele denne tråden.Og jeg blir kvalm av den bråkjekke, ufølsomme og respektløse holdningen du viser.

Jeg har selv vært i den situasjonen som kona i denne historien. Og selvsagt sier han at ekteskapet har vært dødt lenge, det sier alle gifte menn som får på seg forelskelsesbriller. Men det kan jo være sant, hva vet jeg. Likevel: Hvis han ikke hadde skilt seg uten å ha møtt deg, ja da synes jeg du skal spørre deg selv om du har mage til å se deg selv i øynene i årene som kommer.

I mitt tilfelle ble det slutt mellom mannen min (nå eks) og hans nye flamme rett etter at vi ble separert. Det var spennende å være forelsket og ha hemmelige møter, men etter at alt ble lovlig ble visst gnisten borte.

Skrevet

Til og med statskirken har fått en mer liberal holdning til det med sex før ekteskapet og slikt............................nå holder det at den ene er gift!

*ler*.....

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Det er da man skjønner hvorfor ikke alle får komme til Himmelen.

Skrevet

Vel, når han har valgt å dele livet sitt med sin kone, så er du ihvertfall ikke kvinnen i HANS liv.

Jeg er selv gift med en pen og sjarmerende mann, og det fins da andre kvinner som har hatt sære ideer om at han er helt riktig akkurat for dem. Men det er jo bare litt trist da, at han ikke kan klones! Han syns kanskje det er et kompliment når andre klenger, men når de blir seriøst pågående og tror de kan lykkes, så blir han beklemt. Det er ikke så morsomt verken for ham eller meg.

Menn oppfører seg ikke sånn, de prøver seg, men skjønner stort sett tegninga med det samme. Damer derimot, tror at alle menn innerst inne bare vil kaste seg over dem hvis de byr seg fram....

Så istedenfor å drite deg ut og plage deg selv, burde du bli sint for at følelsene ikke er gjengjeldt, dælje løs på ei pute og hyle på urettferdighet, grine og drikke deg full....- og komme over det.

Skrevet

Jeg har lest hele denne tråden.Og jeg blir kvalm av den bråkjekke, ufølsomme og respektløse holdningen du viser.

Jeg har selv vært i den situasjonen som kona i denne historien. Og selvsagt sier han at ekteskapet har vært dødt lenge, det sier alle gifte menn som får på seg forelskelsesbriller. Men det kan jo være sant, hva vet jeg. Likevel: Hvis han ikke hadde skilt seg uten å ha møtt deg, ja da synes jeg du skal spørre deg selv om du har mage til å se deg selv i øynene i årene som kommer.

I mitt tilfelle ble det slutt mellom mannen min (nå eks) og hans nye flamme rett etter at vi ble separert. Det var spennende å være forelsket og ha hemmelige møter, men etter at alt ble lovlig ble visst gnisten borte.

Hvis eks-mannen din innledet et forhold til en annen kvinne da dere var separerte skjønner jeg ærlig talt ikke problemet med lovlig / ikke lovlig.

Separasjon er vel det samme som skilsmisse bortsett fra at folk er tvunget til å være formelt gifte to ekstra år.

Skrevet

Se svaret mitt om papirarbeidet et eller annet sted lenger nede. Det ER i gang og han har flyttet ut.

Jammen hvorfor skriver du alt dette da?

For å overbevise deg selv om at du ikke gjør noe galt?

Skrevet

Hvis eks-mannen din innledet et forhold til en annen kvinne da dere var separerte skjønner jeg ærlig talt ikke problemet med lovlig / ikke lovlig.

Separasjon er vel det samme som skilsmisse bortsett fra at folk er tvunget til å være formelt gifte to ekstra år.

Separasjonstiden er ett år!

Carisma1365380365
Skrevet

Sett at du faktisk _får_ denne gifte mannen og dere blir sammen. Hva får deg til å tro at han vil bli ved din side når han har gått fra sin kone?

"Ta den ring og la den vandre. Fra den ene til den andre"...

Skrevet

Hæ?

Jeg skrev at det ble slutt mellom dem like etter at vi ble separert. De innledet et forhold ca. 3 år tidligere uten at jeg visste noe.

Skrevet

Hæ?

Jeg skrev at det ble slutt mellom dem like etter at vi ble separert. De innledet et forhold ca. 3 år tidligere uten at jeg visste noe.

Jeg finleste en gang til. Beklager så mye, jeg misforsto.

Skrevet

Separasjonstiden er ett år!

Jeg trodde det var to, det vil si at folk må bo fra hverandre i to år før skilsmissen formelt er et faktum?

Skrevet

Jeg gidder ikke lese hele tråden, men lurer på én ting: Hvordan har du tenkt "å få tak på han"?

Skrevet

Jeg trodde det var to, det vil si at folk må bo fra hverandre i to år før skilsmissen formelt er et faktum?

Separasjonstiden er ett år. Tidligere var den to år. Tror også det var en overgangsordning der ett års separasjonstid forutsatte at partene var enige. I dag er det ikke slik heller. En kan godt kreve skilsmisse alene etter et år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...