Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Takk for at du husket på meg tieto!

Vel, jeg er skuffet.

3 eggposer!? Jeg har aldri hatt så få før enda jeg har dobbelt så høy dose som på første forsøk! Jeg tar jo 300 ie, men skal øke til 375 i to dager og så ny UL på fredag. Første forsøk tok jeg 150 ie og 5 egg, andre 225 ie og 7 egg, så jeg er litt forvirret. Røyken er stumpet for lenge siden og alt. behandling tatt... Er det noen som kan trøste meg litt. Kan det dukke opp endel flere etter hvert? Selvfølgelig kan jo dette være gulleggene, men siden dete er tredje forsøk ville jeg jo gjerne ha litt høyere odds da! Det ble nok syting fra meg, måtte bare få det ut! Lykke til kl 1300 tieto! Lykke til alle andre også.

Klem fra en litt skuffet kul

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72100-kul-har-v%C3%A6rt-p%C3%A5-f%C3%B8rste-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg Kul!

Jeg vil bare si at jeg føler med deg, og det er snart 2 uker siden jeg var i samme situasjon som deg, jeg hadde bare 2 eggposer. Det kom som et sjokk for meg for jeg trodde alt var "normalt" med meg.

Etter en nervepirrende uke i Trondheim er jeg i dag på 7 rugedag med gullegget mitt og har fremdeles håp.

Vi krysser fingrene for deg, dette skal vel gå bra :-)))

De fant forresten 3 egg så det kan jo hende at det kommer flere?

Klem fra meg

KJÆRE KUL!

Først og fremst, JA, det kan bli flere eggposer.

Men la oss bli enige om at det er kvalitet og ikke kvantitet som teller! Her ligger det absolutt an til at gullegget skal høstes.

Skjønner allikevel at du gjerne skulle ha litt å velge i, MEN....når det er færre egg, er sjansene for ikke å gå glipp av gullegget mye mye bedre!

Du får stikke videre som bare det, så er vi alle spent på hva doktor dyregod sier i morgen.

Stor klem fra

Hei kul! Ikke fortvil, det er som de andre sier, kvalitet er viktigere enn kvantitet!

Jeg hadde bare seks eggposer ved mitt forrige forsøk. Fem egg ut, kun to kunne brukes... Men disse to var av glimrende kvalitet etter befruktning, og ett av dem begynner nå i uke 22 å bli rimelig sprekt i frasparket!!

Ikke se så mørkt på det, det blir helt sikkert noen egg til som modnes! Og det trenges jo bare ett gullegg!

Lykke til videre!

Annonse

Hei kul!

Jeg skjønner at du er misfornøyd med 3 eggposer, men det KAN jo bli barn av 1 eller 2 av de!:o) Du kan jo be om Assisted Hatching, det gjorde jeg denne gangen, og som du vet så gikk jo det bra! Hos Maigaard betaler du ikke noe ekstra for dette. For det er dit du skal, ikke sant?

Lykke til videre med forsøket, kul. Dette SKAL gå bra :o)

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...