Gå til innhold

Har dere ikke blått pikkhode, gutter??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

10

• rufsetufsa

9

• SierDuDet

5

• naiv

4

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Å? Viste han den bare frem slik uten videre? For du kikker vel ikke på sidemannens utstyr ved pisouaret?

Jeg har ikke kontroll på hva folk gjør. Det var verre med han som hadde en rød ring rundt småen, og det siste seg å være leppestift.

Annonse

Ikke vanligvis, men menn går ofte til andre enn leger når de har problemer.

SÅ det er endel menn du treffer som viser den fram til deg, fordi du kanskje vet hva som feiler dem?

Hmmm, skal tro hva slags inntrykk de egentlig har av deg... :-)

Da er min i forhold til din definisjon for liten, men jeg tror faktisk ikke at den er det!

Kanskje den bare har mer å gå på? :)

Jepp. Si det til maxman. Fortell han hva han skal gjøre for å unngå at den blir blå. Intensiv runking, antar jeg er din løsning...?

Jepp. Si det til maxman. Fortell han hva han skal gjøre for å unngå at den blir blå. Intensiv runking, antar jeg er din løsning...?

Nei, jeg har ingen løsning på spørsmålet da jeg ikke er videre plaget av verken blå eller liten pikk!

Annonse

Som jente kan jeg ikke si at "blå hoder" er det jeg har sett mest av, nei. Du er muligens litt sjelden.

Men trøst deg med at _noen_ menn får en anelse lilla farge på penishodet når den er i full ereksjon. Det kommer jo av alt blodet som konsentreres der under ereksjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...