pirko Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Kanskje drømmen går i oppfyllelse en 30 cm lang penis med en omkrets på 20 cm. Pass dere nå damer, for nå skal dere får noe å jobbe med! 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Phø vi har da sånne i skapet...skremmer ikke oss nei!! =o) 0 Siter
favn Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Hva skal gjennomsnittlig utrustede kvinner med noe sånt? Nei, dette virker bare rart. Utslitte 7-barnsmødre med behov for dildoer må da være et begrenset marked. For oss vanlige holder det i massevis med vanlige fyrer med fastmonterte vanlige peniser. 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Hva skal gjennomsnittlig utrustede kvinner med noe sånt? Nei, dette virker bare rart. Utslitte 7-barnsmødre med behov for dildoer må da være et begrenset marked. For oss vanlige holder det i massevis med vanlige fyrer med fastmonterte vanlige peniser. Snakk for deg selv! =o) 0 Siter
favn Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Snakk for deg selv! =o) Greit: Hva skal jeg, en gjennomsnittlig utrustet kvinne, med noe sånt? Nei, dette virker bare rart. Utslitte 7-barnsmødre med behov for dildoer må da være et begrenset marked. For en vanlig kvinne som meg holder det i massevis med vanlige fyrer med fastmonterte vanlige peniser. 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Greit: Hva skal jeg, en gjennomsnittlig utrustet kvinne, med noe sånt? Nei, dette virker bare rart. Utslitte 7-barnsmødre med behov for dildoer må da være et begrenset marked. For en vanlig kvinne som meg holder det i massevis med vanlige fyrer med fastmonterte vanlige peniser. He he he sånn skal det lyde!! =o) 0 Siter
favn Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 He he he sånn skal det lyde!! =o) Your welcome. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Phø vi har da sånne i skapet...skremmer ikke oss nei!! =o) Snakk for deg selv. ;-) Jeg har ingen lange peniser i mitt skap... :-p 0 Siter
Gjest en anonym fyr Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 Det kan nok være bra for de som har blitt skadet nedentil. Men lengre p. ? Hva skal man med det når kvinners vagina ikke er stor lengre enn p. ? For kvinner som får en stor p. i seg, vil det gjøre vondt mot livmorveggen og fyren forsøker å få alt inn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.