Gå til innhold

Er fustrert av å måtte bli en IVF,men vil prøve

Anbefalte innlegg

Hei,jeg trenger å vite hva som er gjennomsnitt ventetid på å få komme gjennom til IVF på haukeland sykehus.Noen som vet , eller som har erfaring???

Er det håp om å få til et forsøk før jul.Når må disse 18000kr betales.Betaler man mer enn det men får tilbakebetalt?, eller.....

er noen så snill å hjelpe meg.

Fortsetter under...

Hei x-woman

Forstår godt at du er frustrert for tiden, men husk det at å bli en UFB'er betyr ikke at du trenger å gå resten av livet uten barn. Kanskje er det bare et første IVF forsøk som skal til. Ikke gi opp før du har prøvd. :o)

Haukeland har alltid vært det sykehuset med kortest ventetid. Før da vi fikk dekket alt, opererte de med 6 måneders venting. Jeg har en følelse av at det er kortere tid nå. Har du fått sendt papirene dine dit nå? Hvis så, ring og sjekk hvor du ligger i køen. Det skulle ikke forundre meg om du får starte før jul med et forsøk.

Jeg er usikker på når du må betale de 18.000. Vi fikk regningen fra Haukeland i posten etter at vi var ferdig med forsøket i januar. Ring og spør dem om det også. Her er telefonnummeret: 55 97 42 76.

Ikke sitt å gruble uten å spørre x-woman. Det høres ut som om du er i en veldig tung periode nå. Finn ut mest mulig om alt mulig på forhånd. Ring og spør Haukeland. Spør her om alt du lurer på. Har du tunge dager, skriv her og få det ut. Vi er mange som vet så alt for godt hvordan du har det nå.

Stor klem fra

Hei x-woman

Forstår godt at du er frustrert for tiden, men husk det at å bli en UFB'er betyr ikke at du trenger å gå resten av livet uten barn. Kanskje er det bare et første IVF forsøk som skal til. Ikke gi opp før du har prøvd. :o)

Haukeland har alltid vært det sykehuset med kortest ventetid. Før da vi fikk dekket alt, opererte de med 6 måneders venting. Jeg har en følelse av at det er kortere tid nå. Har du fått sendt papirene dine dit nå? Hvis så, ring og sjekk hvor du ligger i køen. Det skulle ikke forundre meg om du får starte før jul med et forsøk.

Jeg er usikker på når du må betale de 18.000. Vi fikk regningen fra Haukeland i posten etter at vi var ferdig med forsøket i januar. Ring og spør dem om det også. Her er telefonnummeret: 55 97 42 76.

Ikke sitt å gruble uten å spørre x-woman. Det høres ut som om du er i en veldig tung periode nå. Finn ut mest mulig om alt mulig på forhånd. Ring og spør Haukeland. Spør her om alt du lurer på. Har du tunge dager, skriv her og få det ut. Vi er mange som vet så alt for godt hvordan du har det nå.

Stor klem fra

Vet du at DU gjør verden til et bedre sted å være!!!!

Takk for svar og tips.Jeg skal gjøre alt som du forteller om, og det er godt å få trøst her på forumet med andre som er i samme situasjon.

jeg skal snart til gynekologen min å få papirer.Jeg er så forberedt på å bli skuffet at jeg nesten ikke tørr å gjøre noe ut av det.

Jeg vet at jeg kan lykkes, men jeg må bygge meg opp slik at jeg vil klare et nederlag.

Du må ha lykke til med din måte å bli gravid på!!!!

og takk igjen

jeg skal spørre å grav, så dere vil nok få høre mye av meg :)

Gjest ikke undertegnet

Vet du at DU gjør verden til et bedre sted å være!!!!

Takk for svar og tips.Jeg skal gjøre alt som du forteller om, og det er godt å få trøst her på forumet med andre som er i samme situasjon.

jeg skal snart til gynekologen min å få papirer.Jeg er så forberedt på å bli skuffet at jeg nesten ikke tørr å gjøre noe ut av det.

Jeg vet at jeg kan lykkes, men jeg må bygge meg opp slik at jeg vil klare et nederlag.

Du må ha lykke til med din måte å bli gravid på!!!!

og takk igjen

jeg skal spørre å grav, så dere vil nok få høre mye av meg :)

Jeg tror det er viktig å være "realistisk optimist".

Å kunne ha kontakt med andre her inne på forumet er veldig fint- men det er enda viktigere at dere to som skal gjennom dette sammen prater mye på forhånd- tror nå jeg!

Håper dere får komme inn før jul, lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...