tangens Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Har et stort problem. Dama mi har ingen/ liten sexlust. Jeg trenger tipps og ideer som kan hjelpe oss at få igang sexlivet igjen!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72208-hjelp-meg-damer-trenger-nye-ideer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en dame Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Viktig at du ikke tar det som en selvfølge at hun tenker som deg. Jeg vet ikke hvordan hun er og har det, men generelt kan man si at menn får overskudd av å ha sex, mens kvinner må først ha overskudd for å ønske å ha sex.. Altså starter forspillet til kveldens sex "ved frokostbordet om morgenen". Hvordan dere har det sammen, arbeidsfordelingen deres, hvordan hun har det på jobb / skole, om hun har selvtillit / får komplimenter osv osv. Ta din del av husarbeid og ansvar for fellesting, så føler hun seg verdsatt. Andre ting som kan ha invirkning er prevensjon. Mange får redusert sexlyst av noen typer hormonprevensjon, da må man snakke med legen og få en annen type prevensjon. Men sikker prevensjon er viktig for at de fleste jenter skal tørre å slappe av og slå seg løs. Romantiske kvelder med god mat og vin, hvor ingenting forventes, kanskje dere bare sovner på armen til hverandre uten å ha sex. Minst mulig press, det gjør det bare værre hvis man først er litt på "etterskudd" seksuelt. God hygiene, pass på at du steller godt med deg selv, at du bryr deg om hva du har på deg osv. Skift sengetøy og håndklær og slike ting ofte. Dette var ting du sikkert tenker på som selvfølgelige, men tenk igjennom det noen ganger til, før du begynner med de mer "spennende" lystvekkerne. Ofte er det med grunnleggende og bakenforliggende ting som gjør at man mister piffen.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72208-hjelp-meg-damer-trenger-nye-ideer/#findComment-353214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Mange menn tror damer har en av og på bryter. Bruk hele dagen som et forspill, ikke nødvendigvis sexuelt, men ved å berøre, kose med og ikke minst hjelpe til i hjemmet. (Dersom dere bor sammen) Hvis dette har pågått over svært lang tid, bør dere kanskje snakke sammen og finne ut om det er best med en periode hver for seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72208-hjelp-meg-damer-trenger-nye-ideer/#findComment-353247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Snakk med henne. Finn ut hvorfor hun ikke har sexlyst. Muligens er det nok noe feil i forholdet, og da er det vel like greit å finne seg en ny dame så sant skadene ikke kan rettes opp. Men dette finner du jo ut ved å snakke med henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72208-hjelp-meg-damer-trenger-nye-ideer/#findComment-353307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Viktig at du ikke tar det som en selvfølge at hun tenker som deg. Jeg vet ikke hvordan hun er og har det, men generelt kan man si at menn får overskudd av å ha sex, mens kvinner må først ha overskudd for å ønske å ha sex.. Altså starter forspillet til kveldens sex "ved frokostbordet om morgenen". Hvordan dere har det sammen, arbeidsfordelingen deres, hvordan hun har det på jobb / skole, om hun har selvtillit / får komplimenter osv osv. Ta din del av husarbeid og ansvar for fellesting, så føler hun seg verdsatt. Andre ting som kan ha invirkning er prevensjon. Mange får redusert sexlyst av noen typer hormonprevensjon, da må man snakke med legen og få en annen type prevensjon. Men sikker prevensjon er viktig for at de fleste jenter skal tørre å slappe av og slå seg løs. Romantiske kvelder med god mat og vin, hvor ingenting forventes, kanskje dere bare sovner på armen til hverandre uten å ha sex. Minst mulig press, det gjør det bare værre hvis man først er litt på "etterskudd" seksuelt. God hygiene, pass på at du steller godt med deg selv, at du bryr deg om hva du har på deg osv. Skift sengetøy og håndklær og slike ting ofte. Dette var ting du sikkert tenker på som selvfølgelige, men tenk igjennom det noen ganger til, før du begynner med de mer "spennende" lystvekkerne. Ofte er det med grunnleggende og bakenforliggende ting som gjør at man mister piffen.. Utrolig bra skrevet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72208-hjelp-meg-damer-trenger-nye-ideer/#findComment-353405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GeeGee Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Ikke stress henne. La sex være sex ei stund. Flørt med henne, ta henne med på cafe, se henne dypt i øynene, massêr henne, stryk henne. Bevis ovenfor henne at det er okey at dere ikke har sex. Når hun begynner å bli skikkelig kåt etter kanskje et par uker, kan du sakte men sikkert leke med henne og få henne på gli igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72208-hjelp-meg-damer-trenger-nye-ideer/#findComment-354053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tangens Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Viktig at du ikke tar det som en selvfølge at hun tenker som deg. Jeg vet ikke hvordan hun er og har det, men generelt kan man si at menn får overskudd av å ha sex, mens kvinner må først ha overskudd for å ønske å ha sex.. Altså starter forspillet til kveldens sex "ved frokostbordet om morgenen". Hvordan dere har det sammen, arbeidsfordelingen deres, hvordan hun har det på jobb / skole, om hun har selvtillit / får komplimenter osv osv. Ta din del av husarbeid og ansvar for fellesting, så føler hun seg verdsatt. Andre ting som kan ha invirkning er prevensjon. Mange får redusert sexlyst av noen typer hormonprevensjon, da må man snakke med legen og få en annen type prevensjon. Men sikker prevensjon er viktig for at de fleste jenter skal tørre å slappe av og slå seg løs. Romantiske kvelder med god mat og vin, hvor ingenting forventes, kanskje dere bare sovner på armen til hverandre uten å ha sex. Minst mulig press, det gjør det bare værre hvis man først er litt på "etterskudd" seksuelt. God hygiene, pass på at du steller godt med deg selv, at du bryr deg om hva du har på deg osv. Skift sengetøy og håndklær og slike ting ofte. Dette var ting du sikkert tenker på som selvfølgelige, men tenk igjennom det noen ganger til, før du begynner med de mer "spennende" lystvekkerne. Ofte er det med grunnleggende og bakenforliggende ting som gjør at man mister piffen.. Tusen takk for all respons. No skal det jobbes. Mvh A! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72208-hjelp-meg-damer-trenger-nye-ideer/#findComment-354277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Viktig at du ikke tar det som en selvfølge at hun tenker som deg. Jeg vet ikke hvordan hun er og har det, men generelt kan man si at menn får overskudd av å ha sex, mens kvinner må først ha overskudd for å ønske å ha sex.. Altså starter forspillet til kveldens sex "ved frokostbordet om morgenen". Hvordan dere har det sammen, arbeidsfordelingen deres, hvordan hun har det på jobb / skole, om hun har selvtillit / får komplimenter osv osv. Ta din del av husarbeid og ansvar for fellesting, så føler hun seg verdsatt. Andre ting som kan ha invirkning er prevensjon. Mange får redusert sexlyst av noen typer hormonprevensjon, da må man snakke med legen og få en annen type prevensjon. Men sikker prevensjon er viktig for at de fleste jenter skal tørre å slappe av og slå seg løs. Romantiske kvelder med god mat og vin, hvor ingenting forventes, kanskje dere bare sovner på armen til hverandre uten å ha sex. Minst mulig press, det gjør det bare værre hvis man først er litt på "etterskudd" seksuelt. God hygiene, pass på at du steller godt med deg selv, at du bryr deg om hva du har på deg osv. Skift sengetøy og håndklær og slike ting ofte. Dette var ting du sikkert tenker på som selvfølgelige, men tenk igjennom det noen ganger til, før du begynner med de mer "spennende" lystvekkerne. Ofte er det med grunnleggende og bakenforliggende ting som gjør at man mister piffen.. '...generelt kan man si at menn får overskudd av å ha sex, mens kvinner må først ha overskudd for å ønske å ha sex.' Dette er vel en rar myte uten hold i virkeligheten? Vel, for å snakke for meg selv er det da slik at jeg vil ha sex hver dag, uansett hva som ellers måtte skje av store og små hendelser, slit og ikke-slit. For å si det kort: Jeg blir i dårlig humør og mister konsentrasjon og livsglede uten jevnlig, god sex. Ellers har du flere fine poenger, synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72208-hjelp-meg-damer-trenger-nye-ideer/#findComment-354287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.