Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Tusen takk for at dere husker på meg ;-)

Det gikk supert på ultralyden idag. Jeg er bestandig litt småkvalm før jeg skal ta blodprøve (pyse jeg serru...) og når den slipper taket så kommer sommerfuglene frem til ultralyden er over ;-)

Ultralyden viste mange fine eggposer på begge sider med størrelse opp til 16 mm, de skal jo helst være over 20 så jeg skal tilbake på ny ultralyd på lørdag. Regner med at uttaket blir enten på mandag eller tirsdag...

Blir spennende nå! Vi er jo så mange som ligger ganske likt :-)

Kul: Ikke fortvil! Du trenger bare 2 gullegg! Dette kommer til å gå bra!!

Cemi og Bobla: Det kan jo se ut som om vi får uttak på samme dag ?!? Venter i spenning!

Kykeliky-klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72211-f%C3%B8rste-ultralyd-referat-fra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tieto

Så flott at det ser bra ut. Jeg har hatt fin respons på mine puregonsprøyter iflg østradiolverdi så jeg skal på ultralyd i morgen til Ritø.

Er så redd de ikke skal finne noen eggposer. Jeg har ikke hatt mens på 5 år så jeg er så nervøs. De siste dagene har jeg hatt veldig mye blank utflod, er ikke det ett godt tegn da. Krysser fingre og tær for at det lykkes for deg. Igjen takk for oppbacking med sprøytene sånn at jeg torde begynne. Var ikke så ille likevel

klem

Hei Tieto

Så flott at det ser bra ut. Jeg har hatt fin respons på mine puregonsprøyter iflg østradiolverdi så jeg skal på ultralyd i morgen til Ritø.

Er så redd de ikke skal finne noen eggposer. Jeg har ikke hatt mens på 5 år så jeg er så nervøs. De siste dagene har jeg hatt veldig mye blank utflod, er ikke det ett godt tegn da. Krysser fingre og tær for at det lykkes for deg. Igjen takk for oppbacking med sprøytene sånn at jeg torde begynne. Var ikke så ille likevel

klem

Heisann!!

Lykke til på ultralyden imorgen. Slim er et bra tegn og de kommer garantert til å finne eggposer imorgen.

Legg ut oppdatering når du har vært der da? Jeg venter spent..

Klem fra

Hei,

Hvorfor skal de være over 20? Han sa ingen ting om det og mine er 14 og 15 og han var veldig fornøyd han altså.

Ja kanskje vi skal ha uttak samme dag,det blir spennende.Skal tenke på deg da.

Jeg spurte om hva slags beroligende medisiner man får den dagen,det var smertestillende,bedøvelse og valium.Håpe det funker bra og at uttaket ikke blir vondt.

Lykke til!

Koz

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...