Gå til innhold

ul - uttak - insettning og noen råd takk..

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen...

Først vil jeg si at i dag har jeg vært på ul, det gikk bra tiltross for datoen. Mange eggposer i rett størrelse.

Får uttak på mandag og innsetting på onsdag.

Vi ble bedt om å tenke oss nøye om vedr. ett eller to egg. Siden vi mista tvillinger på sist forsøk.... Er lettere forvirra - noen råd/erfaringer her jeter ..... Please....

Ellers vil jeg ønske alle lykke til hvor enn en er i prossessen!!!

PS! Snart mamma til 2? Takker for chatten onsdag. Håper dere får en fin helg i Sandnes. Treffer deg nok ikke da vi kommer sent hjem - broderen skal på et møte på jæren og blir med oss hjem mandag. Derfor kan ikke vi reise herfra før han er ferdig på jobb - har stelt i fjøset sitt - dusja og pakka.

Ellers God Helg alle sammen.

Husk å gi meg noen råd da....

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72320-ul-uttak-insettning-og-noen-r%C3%A5d-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei juliet2!

Jeg syns det er vanskelig å gi deg råd om du bør sette inn 1 eller 2. Jeg kan ikke tenke meg at hvis du blir gravid igjen med tvillinger, kan komme til å oppleve det du gjorde sist...

Jeg kan forstå at du er livredd (som du nevnte på chatten..) Vil bare du skal vite at jeg tenker mye på deg og håper virkelig at du blir gravid igjen nå og ikke får oppleve det du har gjort igjen...

Stor lykke-til klem fra

bobla1365380358

hei juliet2

som tieto, vil jeg si at det er vanskelig for meg å si hva du burde gjøre.....

det du burde tenke over er vel hvor stor sjansen for å gå igjennom det samme en gang til er?

kan ikke sette meg in i dette, for jeg har ikke vært der selv, men ønsker deg lykke til med forsøket uansett hva du bestemmer deg for

ps: vi har forsøk samtidig, så vi kommer til å ruge og teste samtidig!!

klem fra

Gjest ukjentnå

Hvis du er så nervøs for at det samme skal skje igjen,så eliminer den sjansen ved og sette inn bare ett egg.Du har jo bevist at du er lettgravid ved IVF, og da er sjansen stor for at begge eggene kan feste seg igjen!Hvorfor i alle dager skal du utsette deg for denne risikoen igjen når du slipper?

Hei juliet2!

Jeg syns det er vanskelig å gi deg råd om du bør sette inn 1 eller 2. Jeg kan ikke tenke meg at hvis du blir gravid igjen med tvillinger, kan komme til å oppleve det du gjorde sist...

Jeg kan forstå at du er livredd (som du nevnte på chatten..) Vil bare du skal vite at jeg tenker mye på deg og håper virkelig at du blir gravid igjen nå og ikke får oppleve det du har gjort igjen...

Stor lykke-til klem fra

Som alle de andre her sier- så er det jo vanskelig å gi råd- vi er jo lekfolk...

Men kanskje vil den psykiske belastningen ved å sette inn to egg igjen bli litt stor for deg etter det du har vært igjennom?

Lykke til,julet2, uansett hva du velger!!!

skaun1365380362

Hei!

Jeg har opplevde det du har vært igjennom. Jeg valgte likevel å sette inn to ved neste forsøk. VEd andre forsøk mistet jeg den ene, men den andre hang med helt frem, og er i dage en velskapt pike på 2 år. Jeg er nå igjennom et søskenforsøk, og vil også denne gangen sette inn to.

Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...