Gå til innhold

Hvordan lokke han hit ?

Anbefalte innlegg

Gjest Forførerinne

Jeg har de siste dagene sendt noen anonyme tekstmeldinger til en jeg kjenner, og som jeg har veldig lyst på (seksuelt).

Jeg har gitt han noen hint om hvem jeg er, men ikke sagt det i klartekst.

Jeg er usikker på om han liker meg, og har ikke lyst til at han skal vite at det er meg hvis han ikke er interessert. Da forteller han det nok til alle kamerater og det som er.

Litt inviklet dette.

Jeg har bedt han komme bort (bor rett over gata). Syns at han i det siste har kikket litt bort hit som om at han kanskje har en mistanke.

Jeg vil at han skal komme hit i kveld. Jeg vil ha mine fantasier oppfylt eller i hvertfall få bekreftet at han kanskje ikke er så god som har ser ut til.

Noen gode råd til hvordam jeg kan få han til å komme hit ?

Takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72329-hvordan-lokke-han-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Forførerinne

Kom han og hvordan gikk det?

Detaljer takk....*s*

JA! Han kom. Han skjønte ikke hvem jeg var enda jeg ga han mange hint. Tok til slutt sjansen og fortalte via tekstmelding hvem jeg var.

Jeg lurte på om han var interessert og hvis han var det, så kunne han komme bort til meg.

Og det var han. Har sett på han lenge, men ikke snakket noe særlig med han. Han er bare så deilig, knall brun, deilig muskuløs kropp, svart hår. Mm-mm-mmmmmmmm

Men jeg hadde dannet meg et førsteinntrykk av han som viste seg å være feil. Han er deilig, men allikevel syntes jeg at han var litt "klyse" hvis dere skjønner hva jeg mener. Og en type som er mest opptatt av trening og egen kropp.

Vel, han er nok det også, men det er så mye mer i han enn det. Jeg ble overrasket og syns det var litt skremmende at han minnet meg om meg selv. Vi har gjort mange av de samme tingene når vi var yngre og vi liker mye av det samme. Begge har 2 tatoveringer. Han har også et bånd på venstre arm.

Og at han var så opptatt av barn og at de har det bra hadde jeg aldri trodd.

Vel, det ble ikke bare prating i går da. Litt action også. Herlig!

Han dro kl. 05 om morgenen. Han var her nå nettopp også, bare en liten tur. Men noe er bedre enn ingenting.

Jeg kommer til å sove godt i natt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72329-hvordan-lokke-han-hit/#findComment-355350
Del på andre sider

Gjest Forførerinne

Lykke til! :)

Takk for svar.

Alt jeg trengte var en liten dytt og litt mot til å si hvem jeg var. Var redd for at han ikke var interessert, og da hadde det vært litt flaut etterpå.

Men den bekymringen slapp jeg.

Nå må jeg bare klare å holde på han.

Han er 21 og jeg 25. Kanksje han liker "eldre" damer. He-he.

Jeg svever på skyer nå. Dette er for godt til å være sant.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72329-hvordan-lokke-han-hit/#findComment-355351
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar.

Alt jeg trengte var en liten dytt og litt mot til å si hvem jeg var. Var redd for at han ikke var interessert, og da hadde det vært litt flaut etterpå.

Men den bekymringen slapp jeg.

Nå må jeg bare klare å holde på han.

Han er 21 og jeg 25. Kanksje han liker "eldre" damer. He-he.

Jeg svever på skyer nå. Dette er for godt til å være sant.

21 og 25 bør ikke være noen hindring, uansett hvem av dere som er eldst!

Bra det gikk bra!

Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72329-hvordan-lokke-han-hit/#findComment-355358
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...