Gjest kul Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Hei dere! Jeg lurer på når dere begynner med kapslene og hvor mange dere tar? På Maigaard sist så begynte jeg med tre om dagen etter innsetting, men på Volvat begynte jeg med 6 om dagen (3x2) etter uttak? Hva med albyl E? Når evt. begynte dere med det? Trollmor? Siden du lyktes har vel du en GOD oppskrift:o)? Tar dere det veldig med ro etter innsetting eller? Denne gangen SKAL det gå bra skjønner dere! Nå bruker jeg også klisjeen "alle gode ting er tre.." Kommer nok med oppdatering fra en netcafe i Århus! Lykke til alle med uttak, innsetting og ruging! Mange klemmer fra kul 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72378-progestan-kapsler-fra-n%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Hei på deg, kul ) Jeg begynte med Progestan kapsler samme dag som innsetting. Han(Maigaard) putter inn den første kapselen rett etter innsettinga av eggene. Jeg har tatt 3 pr. dag, dvs. 1 morgen, 1 ettermiddag og 1 kveld. Nå driver jeg å trapper ned på dem. Albyl-E skulle jeg begynne med på slutten av sprøytetida denne gangen. Det var det gynekologen min som anbefalte. Han snakket om at det ville sette ned imunforsvaret mitt slik at kroppen ikke støter ut de befruktede eggene! I tillegg hjelper det egget til å feste seg med at blodgjennomstrømningen til livmor øker. Dette er selvfølgelig ikke dokumentert, bare teori fra min lege, men verdt å prøve, fant jeg ut. I tillegg hadde jeg Hatching. Og det ble jo full klaff!! Og JA - alle gode ting er faktisk tre ;o)) Lykke Lykke til Kul!!! Denne gangen går det bra!!!! Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72378-progestan-kapsler-fra-n%C3%A5r/#findComment-354812 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.