Gå til innhold

til dere som har testet positivt!

Anbefalte innlegg

For det første, gratulerer med to blå, det må være en fantastisk følelse! Jeg er selv på rugedag 9 og begynner så smått å både glede meg og grue meg for testen.

Kan dere som har testet positivt i det siste fortelle meg litt om hvordan dere har følt det på kroppen? Mensmurringer? Andre tegn? Vet jo at alle hormonene vi har hatt i oss kan lure oss litt, men jeg blir så veldig engstelig når jeg kjenner murringer i underlivet, idag er det nesten som om mensen skal komme snart.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72383-til-dere-som-har-testet-positivt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei KSK!

Rugedag 9, ja da nærmer det seg testing, det er noen ulidelig spennene dager dette!

Mensmurring kan godt bety graviditet! Jeg hadde ganske mye mensmurringer flere dager før testedag, og det fortsatte etter at jeg hadde testet positivt også. Snakka med legen min, og han sa bare: du kjenner at du er gravid ;o) Kvalm og svimmel var jeg også i dagene rett før jeg testet, og LITT ømme bryster.

Jeg smugtestet på dag 12 (inkl. innsettingsdagen) og testen viste positivt! Men det er beste er jo å prøve å holde ut til den riktige dagen!

Lykke til KSK, håper inderlig du blir med på den blå bølge :o)

Klem fra

Hei KSK!

Rugedag 9, ja da nærmer det seg testing, det er noen ulidelig spennene dager dette!

Mensmurring kan godt bety graviditet! Jeg hadde ganske mye mensmurringer flere dager før testedag, og det fortsatte etter at jeg hadde testet positivt også. Snakka med legen min, og han sa bare: du kjenner at du er gravid ;o) Kvalm og svimmel var jeg også i dagene rett før jeg testet, og LITT ømme bryster.

Jeg smugtestet på dag 12 (inkl. innsettingsdagen) og testen viste positivt! Men det er beste er jo å prøve å holde ut til den riktige dagen!

Lykke til KSK, håper inderlig du blir med på den blå bølge :o)

Klem fra

.

Silvana1365380201

Hei KSK!

Først vil jeg ønske deg lykke til med testingen, regner med at det er rett rundt hjørnet nå......

Jeg testet positivt den 10.9, og må si meg enig med Trollmor når det gjelder mensmurringer og ømme pupper osv. Hadde ganske mye vondt i magen og var forferdelig oppblåst.

Jeg har fortsatt småmurringer, og det liksom "verker" litt innimellom.

Du skal se at dette går bra!!!!!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...