Gå til innhold

Anbefalte innlegg

*trommehvirvel*

Onsdag.... Håpet jo på mandag jeg da men hovedsaken er jo at de skal ut, hvilken dag det blir spiller jo ingen rolle ;-)

Så kul, da ligger vi nøyaktig likt i løypa så langt ;-)

Hadde mange eggposer på begge sider, de ble ikke telt engang.... Ville jo gjerne hatt litt færre denne gangen siden jeg tar mindre dose men det bryr tydeligvis eggstokkene mine ikke seg noe om, her er det bare å poppe frem mest mulig egg :-/

Lykke til alle sammen!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72395-og-uttaksdagen-blir-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tieto

Så flott da at alt går din vei. Jeg var på ultralyd på fredag og underens tid er enda ikke forbi. Jeg hadde en eggpose på 16 mm. Den skal være 20 mm sa legen.Har ikke hatt egløsning på 5 år. Skulle øke dosen til 150 lørdag sønda og mandag og på tirsdag settes eggløsningssprøyten. Så skal gubben til pers resten av uka.

Er så redd for att eggposen er tom eller at den skal slutte å utvikle seg. Er det noen sjanse for det når den nå er 16 mm. Håper det lykkes denne gang.

Krysser fingre og tær for deg Tieto

klem fra Lisss

Helt likt i løypa ja! Det blir jo spennende og koselig å følge hverandre helt til vi tester TO BLÅ!!

Lykke til på onsdag!!

Klem kul

-Krysser fingre for deg på onsdag!!!

- men du må ikke bli borte fra nettet når de to blå kommer- for du er god å ha her inne!

Annonse

Hei Tieto

Så flott da at alt går din vei. Jeg var på ultralyd på fredag og underens tid er enda ikke forbi. Jeg hadde en eggpose på 16 mm. Den skal være 20 mm sa legen.Har ikke hatt egløsning på 5 år. Skulle øke dosen til 150 lørdag sønda og mandag og på tirsdag settes eggløsningssprøyten. Så skal gubben til pers resten av uka.

Er så redd for att eggposen er tom eller at den skal slutte å utvikle seg. Er det noen sjanse for det når den nå er 16 mm. Håper det lykkes denne gang.

Krysser fingre og tær for deg Tieto

klem fra Lisss

Hei!

Det er sjeldent at eggposene er tomme. Lykke til kjære Lisss, håper virkelig dette går vegen for deg ;-)

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...