Gå til innhold

oppgitt til 1000

Anbefalte innlegg

Gjest "gal av å vente..."

Jeg har stresset et halvt år nå fordi utfloden min skifter farge, av og til lukter det og noen ganger er det fiskelukt.det er IKKE kjønnsykdom og IKKE vanlig sopp i hvertfall.Jeg prøvde å få hjelp på DOL, men jeg får bare et fellessvar av Mette Moen fordi det er vanskelig å stille diagnose på internett...så jeg 16 år ringer legen,men må vente 1 mnd på time.Så kommer dagen da jeg hadde psyket meg opp til underlivstest...og så fikk jeg mensen!Utsetter timen og får beskjed om at jeg må vente 2,5 mnd på ny time.Jeg er nervøs i magen, våkner om natten fordi jeg lurer så på hva det er.Denne ventingen gjør meg gal! Så nermer legetimen seg IGJEN og jeg er bombesikker på at jeg får mensen. Hvor lenge skal man måtte vente på time??? Når fastlegeordningen kom skulle tilbudet bli bedre,men det har det ikke blitt!!! så her venter jeg da...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72396-oppgitt-til-1000/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...