Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere alle!!

Gratulerer med to blå, og lykke til videre.

Er nå på dag 10 (inkl innsetting).

Det har vært rolig i magen i et par dager, men i går kveld begynte det å romstere der igjen. Har ikke så veldig vondt, men jeg kjenner da litt og innimellom kommer det noen tak.

Blir litt nervøs g deprimert når jeg leser at silvana og akinna som testet positivt hadde smerter og vr kvalme og hadde ømme bryster.

Vanligvis når jeg får mens så har jeg ømme bryster en uke før, men nå har jeg ikke i det hele tatt, de er blitt litt større men gjør ikke vondt eller er såre.

Nårdet gjelder kvalmen så er det litt innimellom, men ikke slik at dette må være et symtom. Jeg er litt trett, men kan ikke si hvorfor. Er veldig varm i kroppen med stadige kokende følelse i ansiktet.

Er det noen som kan trøste litt her, det er så vanskelig når det er på det første forsøket.

Vi har stor tro på egget vårt og tror at vi har klart det, men blir litt deppa når jeg ikke har noen klare symptomer.

På forhånd takk :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72469-10-rugedag-f%C3%A5-symptlangt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet akkurat hva du snakker om,er selv på rugedag 10 i dag.jeg har ikke hatt noe symptoner av noe slag,utenom litt stikking helt nederst i magen,nå i kveld.Blir kjempe nervøs for mensen.Er første forsøk så jeg har dessverre ikke noen gode råd å komme med.Håper du får to blå og lykke til.

jeg vet akkurat hva du snakker om,er selv på rugedag 10 i dag.jeg har ikke hatt noe symptoner av noe slag,utenom litt stikking helt nederst i magen,nå i kveld.Blir kjempe nervøs for mensen.Er første forsøk så jeg har dessverre ikke noen gode råd å komme med.Håper du får to blå og lykke til.

Husk at symptomer er så utrolig individuelt!!!

Fatt mot, Fisk & Hillda!!!

Hei Hillda!!

Vi får krysse finger og alt vi har og håper at vi får følge av den blå bølgen!!!!!

Er mer stinn i magen nå, så vi har håpet.

Lykke til videre :-))

Kjære fisk69

Du sier at du har lite symptomer - jeg synes ut fra det du beskriver at du har en god del, jeg. At det "romsterer" i magen betyr jo at noe skjer der nede. Det kan være mensen, men det kan utmerket godt være noe helt annet og mye kjekkere, også!! At det stikker og "tar" litt, synes jeg høres mer positivt enn negativt ut.

Det du skriver om brystene dine forstår jeg slik at de er annerledes nå enn de pleier å være før mensen kommer. Det er da også veldig positivt, slik jeg ser det, og at de er blitt større er kjempeflott!

Du er trøtt; det er et klassisk gravid-symptom. Og at du føler deg varm er også klassisk - noen føler seg veldig varme, mens andre er frosne, begge deler kommer av at du er varmere enn basal-temperaturen din. Og så er du litt kvalm, men ikke mye; det betyr ingenting - enkelte kvinner (f.eks meg) presterer å gå gjennom et helt svangerskap uten å være kvalme overhodet!

Jeg kan ikke fortelle deg at du ER gravid, men jeg kan si helt sikkert at du har nok symptomer til å være det! Og så kan jeg fortelle deg (selv om du helt sikkert vet det fra før) at symptomer varierer VELDIG, både fra kvinne til kvinne, og også fra svangerskap til svangerskap. Det at silvana og akinna opplevde en ting, betyr ikke at du må oppleve det samme. Du lytter intenst til kroppen din akkurat nå, og du tolker alle signaler den gir - eller ikke gir - i verste og beste mening alt etter dagsformen. Hver eneste måned er det en masse kvinner som føler seg ultragravide, men som ikke er det, og tilsvarende; andre kvinner tester positivt, uten at det har falt dem inn overhodet at de skulle være gravide før de kom på at mensen var en uke forsinket .

Jeg hadde lite symptomer på vårt først forsøk for 3 år siden, og jeg trodde ikke på at det skulle gå. (Litt murring i magen rundt en uke etter innsetting, og litt ømme bryster som avtok en del fram mot test-tidspunkt var det hele.) Men gravid ble jeg, og selv om jeg ALDRI opplevde kvalme, gikk svangerskapet knirkefritt.

Lykke til, fisk69!!! Mange blå tanker og ønsker kommer din veg fra

Kjære fisk69

Du sier at du har lite symptomer - jeg synes ut fra det du beskriver at du har en god del, jeg. At det "romsterer" i magen betyr jo at noe skjer der nede. Det kan være mensen, men det kan utmerket godt være noe helt annet og mye kjekkere, også!! At det stikker og "tar" litt, synes jeg høres mer positivt enn negativt ut.

Det du skriver om brystene dine forstår jeg slik at de er annerledes nå enn de pleier å være før mensen kommer. Det er da også veldig positivt, slik jeg ser det, og at de er blitt større er kjempeflott!

Du er trøtt; det er et klassisk gravid-symptom. Og at du føler deg varm er også klassisk - noen føler seg veldig varme, mens andre er frosne, begge deler kommer av at du er varmere enn basal-temperaturen din. Og så er du litt kvalm, men ikke mye; det betyr ingenting - enkelte kvinner (f.eks meg) presterer å gå gjennom et helt svangerskap uten å være kvalme overhodet!

Jeg kan ikke fortelle deg at du ER gravid, men jeg kan si helt sikkert at du har nok symptomer til å være det! Og så kan jeg fortelle deg (selv om du helt sikkert vet det fra før) at symptomer varierer VELDIG, både fra kvinne til kvinne, og også fra svangerskap til svangerskap. Det at silvana og akinna opplevde en ting, betyr ikke at du må oppleve det samme. Du lytter intenst til kroppen din akkurat nå, og du tolker alle signaler den gir - eller ikke gir - i verste og beste mening alt etter dagsformen. Hver eneste måned er det en masse kvinner som føler seg ultragravide, men som ikke er det, og tilsvarende; andre kvinner tester positivt, uten at det har falt dem inn overhodet at de skulle være gravide før de kom på at mensen var en uke forsinket .

Jeg hadde lite symptomer på vårt først forsøk for 3 år siden, og jeg trodde ikke på at det skulle gå. (Litt murring i magen rundt en uke etter innsetting, og litt ømme bryster som avtok en del fram mot test-tidspunkt var det hele.) Men gravid ble jeg, og selv om jeg ALDRI opplevde kvalme, gikk svangerskapet knirkefritt.

Lykke til, fisk69!!! Mange blå tanker og ønsker kommer din veg fra

Hei

Tusen takk skal du ha!!

De kom godt med i dag for i dag er dagen for mange tårer. Har ikke teste, men mensen er heller ikke kommet men tårene kommer hele tiden klarer ikke å stoppe dem.

Takk, dette er tøft.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...