Gå til innhold

Kutte streng gjør-det-selv

Anbefalte innlegg

Jeg har litt problemer med strengen mellom penishode og skaft. Forhuden legger seg som en krans rundt penishodet når jeg trekker den tilbake. Dette gjør at det kan være vanskelig å trenge inn, samt å bruke kondom. Dessuten er det vanskelig å nyte oralsex.

Jeg vet at jeg kan få strengen kuttet hos en lege, men det er dyrt og flaut. (ja jeg vet det ikke er noe å være flau for osv.) Spørsmålet er: Kan jeg ikke gjøre dette selv? Folk ryker jo strengen av naturlige årsaker. Da må det jo gå an å kutte den også? Hva kan være farlig med det? Noen tips? Kuttes den i to med et snitt? To snitt? Midt på, eller oppe ved penishodet? Det er vel ikke mye nerver i den?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72489-kutte-streng-gj%C3%B8r-det-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal ikke jeg gi deg noe svar på ditt spørsmål, men før du blir slakta av alle andre, så må jeg få si at spørsmålet er godt.

Det er sant som du sier at den for mange ryker i tide og utide, og så vidt meg bekjent så er det ikke mye nærver eller noe i den.

Men nå har ikke jeg streng selv, så jeg kan ikke kjenne etter.

Før du gjør noe drastisk bør du uansett få svar fra fagpersonel, eventuelt ringe din lege og spørre han.

Good luck!

I henhold til menn jeg kjenner, som har erfart å ryke strengen ved sex, er dette noe så inni det milde helvete vondt!

Pluss at infeksjonsfaren er rimelig høy. Så hvis du tukler med det der aleine risikerer du å måtte inn til legen, og dermed forklare h*n hva du har gjort. Noe jeg ville anse som en DEL flauere enn å få det gjort hos lege i første omgang.

Annonse

Min manns streng røk når jeg gav ham hode.. Skikkelig kult.. masse blod i hele fjeset blandet med sperm ;)

Det gjorde ikke spesielt vondt for ham, men det har kanskje noe med at han kom i samme øyeblikk. Det ble _masse_ blod og vi hadde ikke sex på ett par dager, det var litt ømt. Hans røk oppe ved hodet.

Men ikke gjør dette selv, så mye koster det ikke og så flaut er det heller ikke. Bedre å gå til legen og betale litt både penger og ansikt (om det er flaut) en å miste hele hode.

Min manns streng røk når jeg gav ham hode.. Skikkelig kult.. masse blod i hele fjeset blandet med sperm ;)

Det gjorde ikke spesielt vondt for ham, men det har kanskje noe med at han kom i samme øyeblikk. Det ble _masse_ blod og vi hadde ikke sex på ett par dager, det var litt ømt. Hans røk oppe ved hodet.

Men ikke gjør dette selv, så mye koster det ikke og så flaut er det heller ikke. Bedre å gå til legen og betale litt både penger og ansikt (om det er flaut) en å miste hele hode.

"Min manns streng røk når jeg gav ham hode.."

Det var en grusom måte å si at du sugde pikk på, og den der gjør seg bare på engelsk :)

Gjest Velouria som burde holdt kjeft.

"Min manns streng røk når jeg gav ham hode.."

Det var en grusom måte å si at du sugde pikk på, og den der gjør seg bare på engelsk :)

Ok, så gikk jeg på en smell der, men jeg liker det både på engelsk og norsk.

Egentlig skulle jeg skrive dette under et helt annet nick, siden mannen ikke syns det er spesielt kult at jeg snakker om han her.. men som vanlig er jeg for rask til å trykke på send..

Ok, så gikk jeg på en smell der, men jeg liker det både på engelsk og norsk.

Egentlig skulle jeg skrive dette under et helt annet nick, siden mannen ikke syns det er spesielt kult at jeg snakker om han her.. men som vanlig er jeg for rask til å trykke på send..

Hehe, han kommer sikkert over det :)

Jeg synes nok at det å "give head" gør det bra på engelsk, men på norsk blir det noe merkelig :)

Nei, takke meg til en avsugning!

Hehe, han kommer sikkert over det :)

Jeg synes nok at det å "give head" gør det bra på engelsk, men på norsk blir det noe merkelig :)

Nei, takke meg til en avsugning!

Han kommer nok over det, mulighetene for at han ikke ser det en gang er jo store.

Jeg syns det høres merkelig ut med avsugning men..

Annonse

minus1365380353

Min røyk en gang. Heldigvis i en kondom så jeg slapp så mye søl. Det var ganske vondt ja. Men dette var etter jeg hadde operert for trang forhud noen måneder før, merkelig nok. Etter dette ble jeg helt bra igjen.

Hvis du drar til legen med problemet ditt og sier at du ikke klarer å gjenomføre et normalt samleie så betaler du ingenting for operasjonen. Bare egenandel på et par hundre (tror jeg). Plus timen hos legen da selvfølgelig.

For all del... ikke gjør det selv.

Nå skal ikke jeg gi deg noe svar på ditt spørsmål, men før du blir slakta av alle andre, så må jeg få si at spørsmålet er godt.

Det er sant som du sier at den for mange ryker i tide og utide, og så vidt meg bekjent så er det ikke mye nærver eller noe i den.

Men nå har ikke jeg streng selv, så jeg kan ikke kjenne etter.

Før du gjør noe drastisk bør du uansett få svar fra fagpersonel, eventuelt ringe din lege og spørre han.

Good luck!

og du kan blø mye

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...