Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Jol

Vi har som sagt vært gjennom 2 misslykkede icsi-forrsøk og avveier nå om vi skal gå i gang med det tredje og siste forsøket senere i høst/vinter. Vårt problem er redusert sædkvalitet, og at jeg har litt tynn livmorsslimhinne. Vi har ikke lyst til å gi opp ennå, men har tenkt og gå for et tredje forsøk også ta en ny avveining derfra. Det er tøft å gå gjennom forsøk som er misslykkede. Det gjør deg oppgitt, og man må ned i kjelleren for å finne ny motivasjon til å fortsette.

Jeg håper vi finner denne ganske snart slik at vi kan fortsette. Takk for at du spør.

Hvordan var det med deg/dere etter at dere hadde vært gjennom misslykkede forsøk. Tok det lang tid før dere var i gang igjen ?

Mvh Bibban

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72499-bibban/#findComment-357185
Del på andre sider

bibban skrev (På 16.9.2002 den 20.38):

Hei Jol

Vi har som sagt vært gjennom 2 misslykkede icsi-forrsøk og avveier nå om vi skal gå i gang med det tredje og siste forsøket senere i høst/vinter. Vårt problem er redusert sædkvalitet, og at jeg har litt tynn livmorsslimhinne. Vi har ikke lyst til å gi opp ennå, men har tenkt og gå for et tredje forsøk også ta en ny avveining derfra. Det er tøft å gå gjennom forsøk som er misslykkede. Det gjør deg oppgitt, og man må ned i kjelleren for å finne ny motivasjon til å fortsette.

Jeg håper vi finner denne ganske snart slik at vi kan fortsette. Takk for at du spør.

Hvordan var det med deg/dere etter at dere hadde vært gjennom misslykkede forsøk. Tok det lang tid før dere var i gang igjen ?

Mvh Bibban

Hei bibban!

Jeg så at du skrev om tynn livmorhinne. Jeg har lest at hvis den er for tynn kan man forsøke med større doser østrogen (Progynon).

Har du prøvd dette?

Ønsker deg ellers lykke til fremover!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72499-bibban/#findComment-357376
Del på andre sider

bibban skrev (På 16.9.2002 den 20.38):

Hei Jol

Mvh Bibban

Heisann bibban.

Det var veldig tungt etter de misslykkede forsøkene.Første forsøket hadde vi i november 2000.Da var vi 100% sikre på å lykkes.men den gang ei.Da var vi veldig lei oss og overasket over at det ikke gikk. Andre forsøk hadde vi i februar 2001,og i forkant av det gikk jeg til fotsoneterapaut/reflexolog og trodde at det ville hjelpe.Ekstra vitaminer tok jeg også.Men heller ikke den gangen hadde vi hellet med oss,og da var vi veeellldiggg langt nede begge to.Gråt og gråt og forstod ikke hva der var som gjorde at vi ikke lyktes.I juni 2001 hadde vi det 3 forsøket og da tok jeg også fots./reflexologi behandling.Men det gikk jo ikke deng gangen heller, og da bestemte vi oss for å ta en lang pause og bare slappe av i forhold til dette med barn en liten stund.(Vet at ikke det er så enkelt:o) )

Så nå,ett år etter siste icsi forsøk,klaffet det heldigvis ved første donorforsøk.Men jeg kan fortelle deg at veien hit har vært lang og til tider vond.Spesielt alle de tre gangene mensen kom når en minst ønsket det.Vet iallefall akkurat hvordan dere har det.Ei stund føltest det som at alle rundt oss gikk med store mager og skulle bli foreldre.

Vel,håper at det ordner seg for dere og at dere får full klaff på neste forsøk.Hvis du lurer på noe er det bare å spørre!

Syntest du kanskje skal prøve det som Løve69 skriver.Det er verdt ett forsøk:)

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72499-bibban/#findComment-358666
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...