Gå til innhold

Seksuelle fantasier

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kan dere ikke svare på en ordentlig måte? Hvis ikke trenger dere ikke å svare i det hele tatt på mine innlegg.

Seksuelle fantasier er svært personlige og intime, men hvis du først betror dine, så kan det kanskje være noe lettere for andre å henge seg på.

Venter i spenning... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72570-seksuelle-fantasier/#findComment-356457
Del på andre sider

Det som er så deilig med fantasier-er at man står ikke til ansvar for dem. Så lenge man ikke lever dem ut, kan man fritt la begjæret følge sin egen vei...

Jeg elsker å fantasere og gjør det ofte selv midt på dagen. Jeg kan sitte på en buss, på kontoret..kafe..og inne i hodet mitt har jeg sex på de villeste måter jeg kan forestille meg.

Tror jeg har prøvd ut det meste der:) Hehe!

S/M fantasier har løpt helt løpsk i min private verden og godt at det bare er i dagdrømmene, ellers hadde baken min vært mørbanket og sår i ukesvis! Og hva med alle orgiene jeg har vært med på? Alle menn jeg har tilfredsstillt etter tur. dyktig og velvillig som bare det! De vakre kvinnene jeg ømt har kjælt for- jeg har vært slave og herskerinne alt etter tur! Hatt sex på offentlige toalett, på maskeradeball i Venezia med ukjente menn på mørke balkonger hvor jeg blir tatt bakfra av noen jeg ikke har sett ansiktet på engang og i en folkemengde hvor trengselen har skjult at jeg blir fingret til orgasme igjen og igjen...sukk:) Jo, fantasier er fantastiske å ha! Så lenge de forblir nettopp det og kanskje engang jeg opplever noe lignende i virkeligheten, men jeg vet ikke helt om jeg vil. Det øyeblikket etterpå hvor man må ta ansvaret for det man har gjort. Se den andre inn i øynene og snakke som ingenting har skjedd. Og meg selv i speilet dagen etter og like det jeg ser.. Nei, tror det blir med fantasiene.da er jeg like uskyldig imorgen!:)

Klem,

SimplyHonest

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72570-seksuelle-fantasier/#findComment-356939
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...