Gå til innhold

Han kom 4 ganger?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hei,

JA, det er fullt mulig!

Kan selv komme flere ganger på rad etter hverandre, i en slags multi-orgasme. Etter den første orgasmen, kan de neste komme med ca ett minutts mellomrom. Dette skjer ikke hver gang jeg har sex, men kanskje hver 3 - 4 gang. Må være ekstra kåt de gangene det skjer...Skjer ofte etter at go-jenta mi har sugd meg. Det jeg bruker å gjøre etter å ha kommet den første gangen, er å ronke meg til neste orgasme selv, mens jeg betrakter jenta mi. Når jeg først har kommet 2 ganger, er det som om jeg kommer over en "kant", og da kommer det som regel flere orgasmer som perler på en snor... Tror det meste jeg har oppnådd er 7 orgasmer etter hverandre (på ca 10 minutter). Faktisk så blir orgasmene sterkere og sterkere jo flere virker det som. Men når jeg kommer mange ganger, virker det som jeg "tømmes" for sæd etterhvert, da det kommer mindre og mindre for hver gang. Sist når jeg kom den 7.gangen kom bare en liten dråpe, men orgasmen var 10 ganger bedre enn en "singel". Men jeg blir ganske utmattet etter hvert, og blir veldig sliten etterpå.

Forstår etter hvert at jeg er heldig som har denne egenskapen, da det virker ganske uvanlig etter det jeg leser i bla. bøker,blader, andre innlegg her osv.

Men altså; det er fullt mulig! Men ta det som et komplement at han klarer det! Jeg klarer det fordi jeg er så kåt på jenta mi!

Mvh,

Martin

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72578-han-kom-4-ganger/#findComment-359910
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...