tieto Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Hei! Legger ved en link som er verdt et besøk: NB! Viktig med lyd på pc'n ;-) http://members.aol.com/fdipiazza/stickybaby.htm 0 Siter
fisk69 Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Hei !! Den var fin. Skal teste til torsdag, da er det 14 dager siden innsetting. 0 Siter
Gjest Bamsegutt Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Jeg får ikke frem noen lyd!!! Jeg vet jeg har lyd på pc'en, for jeg hører på radio av og til. que ist gale? 0 Siter
tieto Skrevet 16. september 2002 Forfatter Skrevet 16. september 2002 Jeg får ikke frem noen lyd!!! Jeg vet jeg har lyd på pc'en, for jeg hører på radio av og til. que ist gale? Hei... Ja si det...hmmm... du har ventet helt til siden er lastet helt ned også?? Og volumet står høyt nok på?? Aner ikke hva det kan være men jeg håper du får den frem med lyd ;-) Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.