Gå til innhold

Jeg giftet meg med den nest-beste...

Anbefalte innlegg

"Slipp kona di fri" skriv du, My. Korleis kan du vite at ho ønsker å bli fri? Ho kan vere gift med Den Beste for henne. Det ville netopp vere egoistisk av Kristian å kun tenke på egne følelsar ved å gå frå henne. Nei, han får stå ved det han har gjordt (bryllupet), sjå til å gjøyme eksen og elske sin kone.

Jeg må bare si min mening ut fra hva jeg ville ha følt. Og jeg kunne ikke vært lykkelig i et ekteskap hvor jeg er nr. 2 selvom han er nr.1 for meg. Nr. 1 kan man alltids finne på nytt, men det å være nr.1 er vanskeligere.

mener jeg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

18

• lurulf

5

• favn

4

• monass

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest liiita pia på 25...

I et ekteskap bør åpenhet komme framfor alt. Hvis du ikke kan være åpen med din kone? hvem kan du da være det med? Synes du burde si til henne om hva du føler. Få satt ord på det gjennom å prate med henne. Kan bli et vanskelig emne å snakke om, men hun vet iallefall hva du tenker. Og du er gift, og har da jo gjort ditt valg, å gifte deg med, nettopp, kona di. Se fram på det du har og nyt det som kommer. Hvis ikke blir du sittende fast i fortia. Men vei dine ord før du hooper ut i "eks-samtalen". Vit hva du vil fram til, hva du vil oppnå,med å si det til kona di

Det får jo partneren aldri vite.

Nei ikkesant... og det er akkurat det som er så tragisk!

Man lever sitt eget liv, med ansvar for egen lykke uansett hva man velger å gjøre. Å leve et liv man ikke ønsker er det samme som å selge sjela si til djevern!

Selvfølgelig skal man jobbe for sine valg, men ikke fengsles!

Man skal stå for sine valg eller ta konsekvensen av feil valg... ikke late som man står for noe man ikke tør ta konsekvensen av.

Nei ikkesant... og det er akkurat det som er så tragisk!

Man lever sitt eget liv, med ansvar for egen lykke uansett hva man velger å gjøre. Å leve et liv man ikke ønsker er det samme som å selge sjela si til djevern!

Selvfølgelig skal man jobbe for sine valg, men ikke fengsles!

Man skal stå for sine valg eller ta konsekvensen av feil valg... ikke late som man står for noe man ikke tør ta konsekvensen av.

".. ikke late som man står for noe man ikke tør ta konsekvensen av. "

Det der var utrolig bra sagt!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...