Gå til innhold

oppdatering fra meg også.........

Anbefalte innlegg

bobla1365380358

dette gikk faktisk mye bedre enn sist!!!

vi fikk ut 26 egg!!!!

er veldig spent på om jeg får noen i frysern nå da vet dere... skal ringe de i morgen etter 14.30. (c;

uttaket i seg selv var mindre smertefullt denne gangen enn sist, men har litt smerter nå...

er det unormalt at man har litt vondt utover ettermiddagen???

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72649-oppdatering-fra-meg-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei bobla!

Med 26 egg er det ikke rart at du har litt smerter nå ;-) Det var jo utrolig mange egg du fikk ut, håper du får noen i fryseren til søskenforsøk ;-)

Hvilken lege hadde du på uttaket idag?? Jeg er så spent på hvem jeg får på onsdag nemlig...

Blir spennende å høre hvor mange som har blitt befruktet imorgen ;-)

Heldige deg som har uttaket overstått... snart er det min tur..eggløsningssprøyta settes ikveld :-/

Klem fra

bobla1365380358

Hei bobla!

Med 26 egg er det ikke rart at du har litt smerter nå ;-) Det var jo utrolig mange egg du fikk ut, håper du får noen i fryseren til søskenforsøk ;-)

Hvilken lege hadde du på uttaket idag?? Jeg er så spent på hvem jeg får på onsdag nemlig...

Blir spennende å høre hvor mange som har blitt befruktet imorgen ;-)

Heldige deg som har uttaket overstått... snart er det min tur..eggløsningssprøyta settes ikveld :-/

Klem fra

husker ikke navnet på legen, det var en dame, hun har kort hår, bildet henger på veggen i resepsjonen......

lykke til med sprøyte i kveld!!! og uttak på onsdag.

ps. ble likt som innlegg lenger ned men....(c:

mvh

Hei på deg bobla!

Ja det får en virkelig si... 26 egg, du har vært ei skikkelig verpehøne du! Og slike prestasjoner det bør og skal du få valuta for ja! Hovedsaken er jo å få satt tilbake fine egg, men her er det nok absolutt muligheter for en ekstra bonus.

At det murrer i mage nå er nok ikke så rart, muligens så vil det nok henge i noen dager også. Husk at alle de 26 eggposene dine sikkert fylles med litt væske igjen og da kjennes det nok litt tenker jeg. Men hva ofrer vi ikke???

Du får kose deg i armskroken til din kjære mens de andre 26 ligger å godgjør seg i varmeskapet.

Tvi tvi!

Optimistisk klem fra

Det var jammen meg mange egg,aldri hørt om så mange jeg.Dette blir morro.

Jeg også har litt vondt i magen og det stikker litt.

Vi får høre på onsdag morgen hvordan det har gått og da drar vi til Ullevål å setter de inn på onsdag eller torsdag.

Håper det blir to blå på oss og at det holder seg der i 9 mnd.

Når skal du evt.teste?

Rart at ikke vi kan høre hvordan det har gått i morgen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...