Gå til innhold

Oppdatering fra UL til interesserte:-)

Anbefalte innlegg

Hei hei alle kjære gamle kjente og ukjente !!

Jeg må innrømme 1 ting, og det er at jeg savner dere !!! Ingen andre steder kan måle seg med den varmen og forståelsen dere har...... nok en gang, takk til dere for at dere er der for hverandre !!

Har i dag vært på en ny ultralyd (den 5.) og legen var ganske sikker på at den ene tvillingen er en gutt :0)))))))

Som alltid var den andre tvillingen litt mer sjenert og ville ikke vise seg så veldig frem ( kanskje det er en jente som ligner på sin mor ??)

Så vi venter fortsatt i spenning på den andre :-)

Ellers så var alt strålende flott, og jeg har termin den 12.februar 2002 !!!!!

JENTER: FORTSETT Å STÅ PÅ - DET BLIR DERES TUR EN DAG OG DET ER VIRKELIG VERDT STREVET !!!!!

Klem fra ei som prøvde i 5 år og ble gravid på 5. ivf-forsøket :-)))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72716-oppdatering-fra-ul-til-interesserte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg pus!

Kjempeflott med oppdatering fra deg! Du er faktisk en av de som virkelig har gitt meg troen på at det en dag kan være min tur også. Husker hvor frustrert og fortvilt du var her inne etter mislykket 4.forsøk. Vippet frem og tilbake på hva du skulle gjøre osv. Lykken var nok at du valgte Assistert Hatcing, jeg har virkelig tro på den!

Jeg skal selv ha et fryseforsøk i Trondheim nå, men skulle mot formodning dette gå galt vil vi også prøve dette. (Tar jeg feil når jeg mener at dine egg aldri hadde festet seg før??)

Synes det er skikkelig irriterende at ingen i Norge utfører AHA, eller blingser jeg???

I alle fall, riktig lykke til med dere alle tre fremover!

Klem fra

Annonse

Hei pus!

Supert å lese om oppdateringen din ;-) Gir oss pågangsmot å lese din historie ;-)

Hvordan går det med katten din? Var ikke den også gravid?

Lykke til med tvillingene ;-)

Klem fra

Heiii

Hvordan gikk egguttak i dag ?? helt sikkert strålende tenker jeg :-) Denne gangen tror jeg det er din tur !!!!

Joda, pusen min var også gravid og fikk 3 små nøster på st.hans aften:-) Vi har gitt bort 1, men vil beholde 2 selv (en gutt og jente) de er så nydelig at vi ikke klarer å ikke ha dem her, de gir så mye glede og harmoni i heimen :-)

Ønsker deg masse masse lykke til, jeg unner deg 2 blå nå, og glem aldri en uansett så blir det din tur en gang !!

Klem fra

Så flott at allt ser bra ut med begge tvillingene! Lykke til videre pus!

Klem fra (22+5)

Hei og takk for svar:-)

Ønsker deg også lykke til, jeg ser du er rett foran meg i løypa, gleder meg til å høre hvordan alt går med deg fremover :-)

Klem fra

Hei på deg pus!

Kjempeflott med oppdatering fra deg! Du er faktisk en av de som virkelig har gitt meg troen på at det en dag kan være min tur også. Husker hvor frustrert og fortvilt du var her inne etter mislykket 4.forsøk. Vippet frem og tilbake på hva du skulle gjøre osv. Lykken var nok at du valgte Assistert Hatcing, jeg har virkelig tro på den!

Jeg skal selv ha et fryseforsøk i Trondheim nå, men skulle mot formodning dette gå galt vil vi også prøve dette. (Tar jeg feil når jeg mener at dine egg aldri hadde festet seg før??)

Synes det er skikkelig irriterende at ingen i Norge utfører AHA, eller blingser jeg???

I alle fall, riktig lykke til med dere alle tre fremover!

Klem fra

Heiii

Så fint at jeg har vært til inspirasjon :-)) Jeg er forresten Løve også, og vi gir oss ikke så lett, ikke sant !?

Det stemmer at mine egg aldri festet seg på mine 4 forsøk, så AHA var nok tingen , jeg slutta også å røyke og vi var i DK et par dager etter innsetting og kosa oss værre i det fine vårværet:-)

Det gjelder som sagt å ikke gi opp, men en viktig greie er å gi seg selv tid etter misslykket forsøk før man trår i gang igjen, jeg hadde depresjoner l lang tid selv om jeg ble gravid, først nå den siste måneden begynner jeg å kjenne på gleden. Men jeg skal love deg dette er verdt strevet - det er liksom glemt på en måte nå .

Tror ikke det blir utført AHA i Norge :-(

Ønsker deg masse lykke til med fryseforsøket, enten sitter det da eller neste gang, så ikke fortvil, barn blir det på deg :-)))))))

La meg få høre fra deg !!

Koooz fra

Så fint å høre at det går bra med deg, pus! Det der med å ikke klare å slippe gleden løs er vel noe de fleste tidligere ufb-ere opplever når vi endelig blir gravide, jeg kjenner det i hvert fall igjen... Det er noe med at vi har hatt overvekt av negative opplevelser og skuffelser, og så prøver vi å beskytte oss selv ved å dempe forventningene litt.

Jeg kommer selv rett fra UL nå; inni magen min bor det en krabat på 44 mm, og jeg er offisielt 11+1 uker gravid. I dag er jeg bare glad og lykkelig, men jeg vet at om en uke kan jeg fort være livredd igjen. Sånn er det.

Lykke til videre med dine 2 små - om det er noe rettferdighet i verden får du i hvert fall et fullstendig problemfritt svangerskap!!!

Så fint å høre at det går bra med deg, pus! Det der med å ikke klare å slippe gleden løs er vel noe de fleste tidligere ufb-ere opplever når vi endelig blir gravide, jeg kjenner det i hvert fall igjen... Det er noe med at vi har hatt overvekt av negative opplevelser og skuffelser, og så prøver vi å beskytte oss selv ved å dempe forventningene litt.

Jeg kommer selv rett fra UL nå; inni magen min bor det en krabat på 44 mm, og jeg er offisielt 11+1 uker gravid. I dag er jeg bare glad og lykkelig, men jeg vet at om en uke kan jeg fort være livredd igjen. Sånn er det.

Lykke til videre med dine 2 små - om det er noe rettferdighet i verden får du i hvert fall et fullstendig problemfritt svangerskap!!!

Hei

Og

G R A T U L E R E R !!!

Såååå mye med 2 blå og en liten tass i magen din :-))

Det var fantastiske nyheter . Nå ble jeg glad !!

Lykke lykke til videre med svangerskapet - ingen grunn for at du ikke skal kunne glede deg og være glad. Det fortjener vi nå etter alt strevet, ikke sant ?!!

Koos deg, og jeg gleder meg til å høre fra deg igjen :-)

Klem fra

Annonse

Hei!

Kjekt å høre at alt står bra til med dere! Må innrømme at jeg savner forumet her inne også, blir ikke helt det samme på gravideforum. Men så har jeg heller ikke vært flink å skrive innlegg selv heller da.

Synest også det er ganske uvirkelig til tider, at vi skal ha en liten baby om 2 og en halv måned :)

Klem fra Conzy, som lykkes på andre icsi forsøk og gir litt av æren til refleksologen.

Så deilig deilig deilig!

Gled deg pus, tvillinger er kjempegøy! Jeg håper du er aktoiv på tvillingforumet til snartmamma.com - veldig bra. Også terminklubbene der er fine.

Pikene mine er tre måneder i går, det er utrolig som tiden går sakte og fort samtidig!

Er du sykemeldt ennå?

lykke til!

Så deilig deilig deilig!

Gled deg pus, tvillinger er kjempegøy! Jeg håper du er aktoiv på tvillingforumet til snartmamma.com - veldig bra. Også terminklubbene der er fine.

Pikene mine er tre måneder i går, det er utrolig som tiden går sakte og fort samtidig!

Er du sykemeldt ennå?

lykke til!

Hei

Så hyggelig å høre fra deg :-)) Gratulerer med 3 mnd i går, kan tenke meg tiden går fort og sakte samtidig !!

Jeg er nå halvveis i forhold til termin, og synes tiden har gått fooort :-) Er jo glad for det, men samtidig så elsker jeg å være gravid, så det blir rart når magen blir borte og ikke være gravid lenger......

Jeg er ikke sykemeldt, men blir det nå fra oktober, passe på å ta det med ro er viktig vil jeg tro...

Så har jeg noen spørsmål til deg med det samme jeg har deg her:

fødte du vanlig måte ?

Kom de tidlig ?

Var du sykemeldt ?

Ammer du begge på en gang ?

Er spent på å høre fra deg, og ønsker deg masse masse lykke til videre med dine 2 små jenter :-))))

PS! ja, jeg er på snartmamma.com :-))

Stor klem fra

Hei

Så hyggelig å høre fra deg :-)) Gratulerer med 3 mnd i går, kan tenke meg tiden går fort og sakte samtidig !!

Jeg er nå halvveis i forhold til termin, og synes tiden har gått fooort :-) Er jo glad for det, men samtidig så elsker jeg å være gravid, så det blir rart når magen blir borte og ikke være gravid lenger......

Jeg er ikke sykemeldt, men blir det nå fra oktober, passe på å ta det med ro er viktig vil jeg tro...

Så har jeg noen spørsmål til deg med det samme jeg har deg her:

fødte du vanlig måte ?

Kom de tidlig ?

Var du sykemeldt ?

Ammer du begge på en gang ?

Er spent på å høre fra deg, og ønsker deg masse masse lykke til videre med dine 2 små jenter :-))))

PS! ja, jeg er på snartmamma.com :-))

Stor klem fra

Hei pus!

Jeg fødte dem "normalt", og de kom fire og en halv uke for tidlig. Det overrasket meg veldig, jeg var sikker på at de kom til å komme senere. Ingen tegn på noe annet bortsett fra den siste uken, da kom det mye slim og rare vondter.

De var for små - 2550 og 2365 til å greie å suge ordentlig i begynnelsen, så det gav de opp på sykehuset og anbefalte flaske. Så jeg pumper, og bruker erstatning, Sophie tar litt bryst så hun blir også ammet litt. Dette er ingen ideell situasjon, men jeg vil så gjerne amme litt, og vil så gjerne gi barna litt morsmelk. Jeg har jo ikke på langt nær nok til begge. Så derfor erstatning også.

Fødselen etter epiduralen gikkk strålende - litt småproblemer med barna, men vi følte oss supertrygge og var aldri særlig redde. Pikene kom med 18 minutters mellomrom, vi hadde litt dårlig tid med Sophirmor.

Fikk jeg svart på alt da? SIkkert glemt noe. Spør gjerne om mer!

klem fra

ich - som ble 50% sykemeldt i uke 20 og 100% i uke 22.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...