Gå til innhold

Kjæresten på ferie med annen jente

Anbefalte innlegg

Gjest Frida Forelsket , 28 år

Kjæresten min skal på ferie og besøk til sine foreldre i Sør-Amerika. Han skal være borte i 3 uker og reiser sammen med sin gode venninne, som han har kjent i 2 år. Han har forsikret meg om at det aldri har vært følelsesmessig tiltrekning mellom dem, og at de kun er gode venner. Sier at han ikke vil oppgi deres vennskap pga en kjæreste.

Turen ble bestemt før vi traff hverandre, og jeg vil selvsagt ikke kreve at han skal reise uten henne. Jeg har møtt ham med forståelse og en anelse skepsis, som han har forstått, men jeg velger selvsagt å stole på ham. Har jeg noe annet valg? Ikks som jeg ser det. Han er oppriktig og fair som person. Og veldig sjarmerende.

Men jeg klarer ikke å være *helt* fortrolig med tanken.

De skal antakelig bo på samme soverom. Og jeg har aldri truffet henne...

Fortsetter under...

Hvis du har en god magefølelse og du stoler på kjæresten din gjør du det rette i å ikke lage noe nummer ut av det.

Det var avtalt før du kom inn i bildet og du hadde sikkert merket underveis til nå om det var mer enn vennskaplige følelser mellom dem.

Det er likevel heeeelt normalt å ikke like situasjonen innerst inne og mest av alt ha lyst til å forgifte dama sånn at du må reise istedenfor henne..;)

Det går nok så bra så:)

Annonse

Gjest Frida Forelsket

Jeg vil bare si at du høres ut som en veldig fornuftig jente, og at du har taklet dette veldig bra!

Det er nesten helt utrolig at jeg ikke har fått et eneste negativt kaklesytehønesvar her, a'la "pass deg, ikke vær naiv, han skjuler nok noe, jeg ville ikke stolt på han" osv.

:o)

Hvis de bare er gode venner, kan ikke du være med også da? Hadde jo vært en fantastisk mulighet til å reise, oppleve et annet land, hilse på foreldrene hans, være sammen med han på ferie etc. eller har dere nettopp blitt sammen, så det er litt tidlig?

Uansett så beundrer jeg deg for å sende han avgårde, særlig med en du aldri har sett, synes jo at han får din skyld i det minste kunne presentere dere to for hverandre?? det er vel ikke mye for langt eller hur?

Lykke til! Du vinner sikkert på dette uansett! ;-)

Det går sikkert bra. Selv har jeg mange guttevenner som er som storebrødre for meg, og vi ler oss alltid skakk ihjel av de dumme damene deres som er sjalu dersom de er med meg eller skal på hyttetur med meg e.l.

Du høres mye mer fornuftig ut, og kommer nok til å vinne en hel del av hans respekt for å takle det så bra som du gjør

:-)

Men dersom du er litt urolig kunne det kanskje vært en idè å ha truffet henne før de reiser? Etter egen erfaring synes jeg iallefall at folk er mindre truende straks du får satt et ansikt på dem...

Gjest Frida  Forelsket

Hvis de bare er gode venner, kan ikke du være med også da? Hadde jo vært en fantastisk mulighet til å reise, oppleve et annet land, hilse på foreldrene hans, være sammen med han på ferie etc. eller har dere nettopp blitt sammen, så det er litt tidlig?

Uansett så beundrer jeg deg for å sende han avgårde, særlig med en du aldri har sett, synes jo at han får din skyld i det minste kunne presentere dere to for hverandre?? det er vel ikke mye for langt eller hur?

Lykke til! Du vinner sikkert på dette uansett! ;-)

Nå har vi bare en kveld igjen sammen der han har sjansen til å introdusere meg for henne.

Får håpe han benytter seg av den sjansen, jeg vil iallefall ikke mase om det.

Vi har bare vært sammen i to mnd, og jeg kan selvsagt ikke være med, jeg jobber.

Men må innrømme at jeg får små 'sjalusi'anfall innimellom, særlig fordi jeg vet at hun er populær hos gutta.

Men han har valgt meg, ikke sant, og vi har det veldig bra sammen.... Hmmmm.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...