Gå til innhold

Er det noen som vet noe om Eureka?

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Nå er det fryktelig lenge siden jeg var aktiv her inne, men de siste dagene har jeg vært på besøk sånn innimellom. Det nærmer seg nemlig forsøksstart igjen...! Jeg både gleder og gruer meg.

Også var det Eureka, da, som jeg tok forsøk sammen med forrige gang. Er det noen som vet noe om henne? Stikker hun fremdeles innom her? Eller kanskje du leser dette selv, Eureka? Jeg lurer sånn på hvordan det har gått med deg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72754-er-det-noen-som-vet-noe-om-eureka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Her er jeg :o)

Heisann. Så koselig å bli etterlyst.

Jeg har nok dessverre ikke blitt mamma siden sist, men det står ikke på viljen!

Hadde vårt 5. forsøk i mai/juni og det endte i innleggelse og operasjon av graviditet utenfor livmora - igjen :o(

Så på 5 forsøk har det blitt: 1 helt negativ test, 1 biokjemisk graviditet, 2 svangerskap utenfor livmora og 1 spontanabort......

Leste akkurat det jeg hadde skrevet og det virket fælt så sutrete..... Selvsagt har det vært tøffe tak, men vi har det likevel veldig bra! Utrolig nok

Vi er veldig enige om hva vi gjør videre, men det er foreløpig en hemmelighet:o)))

Ønsker dere lykke til med søskenforsøk og krysser fingrene for full klaff på "første" forsøk.

[quote name=Her er jeg :o)' timestamp='1032278162' post='1349962]

Heisann. Så koselig å bli etterlyst.

Jeg har nok dessverre ikke blitt mamma siden sist, men det står ikke på viljen!

Hadde vårt 5. forsøk i mai/juni og det endte i innleggelse og operasjon av graviditet utenfor livmora - igjen :o(

Så på 5 forsøk har det blitt: 1 helt negativ test, 1 biokjemisk graviditet, 2 svangerskap utenfor livmora og 1 spontanabort......

Leste akkurat det jeg hadde skrevet og det virket fælt så sutrete..... Selvsagt har det vært tøffe tak, men vi har det likevel veldig bra! Utrolig nok

Vi er veldig enige om hva vi gjør videre, men det er foreløpig en hemmelighet:o)))

Ønsker dere lykke til med søskenforsøk og krysser fingrene for full klaff på "første" forsøk.

Godt å høre at dere har det bra, men trist at dere ikke har blitt foreldre foreløpig!

Jeg synes ikke det var det spor sutrete, men veldig tøft! Dere har min fulle beundring for innsatsviljen!

Jeg ønsker dere alt hell og lykke videre

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...