Gå til innhold

Og da var det snart min tur da...

Anbefalte innlegg

til egguttak imorgen...

Denne gangen gruer meg veldig.. Prøver jo å fortelle meg selv at det er liten vits i å grue seg 2 dager før et uttak som varer i 10 minutter! Det er jo mye verre å grue seg.. Jeg klarer bare ikke å la være selv om jeg har hatt 2 uttak som gikk kjempefint ;-)

Hmm..

Samboer stryker hånden sin over magen min hver morgen og kveld og sier:

Tryll To Troll

Dette må jo bare gå vegen!!

Gleder meg til imorgen på denne tiden, da er jeg ferdig ;-)

Lykke til alle sprayere, stikkere, rugere og gravide ;-)

Håper ikke det er for sent å bli med på den blå bølgen her :o)

Oppdateringsklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72757-og-da-var-det-snart-min-tur-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tieto.

Takk for sist.

Vil bare ønske lykke til i morgen med uttak, det går så bra så.

Takker også for hilsen og etterlysning for noen dager siden. Har vært litt off-nett i noen dager nå.

Ellers så skal jeg til Haugesund i morgen for innsetting. Og nei jeg har enda ikke bestemt meg for antall. Får se hva de sier på sykehuset. Jeg har iallefall i skrivende stund 11 befruktede egg av totalt 14.

Skal tenke på deg i morgen!!!

Klem

Annonse

Hei på deg tieto!

Dette går så greit så. Vips så er det over! Husk å få kvalmestillende denne gangen, så slipper du ihvertfall det...

Skal krysse fingrene og tenke på deg i morgen. Venter spent på tilstandsrapport fra varmeskapet!

Stor optimistisk klem fra

Hei på deg tieto!

Dette går så greit så. Vips så er det over! Husk å få kvalmestillende denne gangen, så slipper du ihvertfall det...

Skal krysse fingrene og tenke på deg i morgen. Venter spent på tilstandsrapport fra varmeskapet!

Stor optimistisk klem fra

Hei!

Tusen takk ;-)

Det står nå i papirene mine at jeg skal få afipran intravenøst før og etter uttak så da satser vi på at jeg ikke blir kvalm.

Vi har bestilt rom på Oslo Plaza (fint ska det værra...) så jeg slipper uansett å kjøre hjem etterpå ;-)

Kommer med oppdatering på torsdag om antall befruktede.

Klem fra

hei tieto

lykke til i morgen!!

dette kommer til å gå så bra, ikke no problem

klem fra

Hei!

Klart det gjør ;-) Jeg føler meg mye bedre nå når jeg leser alle lykkeønskningene jeg har fått ;-)

Lykke til med innsetting på torsdag! Skal bli godt å komme igang med rugeperioden, ikke sant?

Klem fra

Ønsker deg masse lykke til i morgen,skal tenke på deg.

Selv skal jeg teste på lørdag,ingen mens enda så håpet er jo der...

Hei!

Tusen takk ;-)

Lykke til med testen på lørdag, krysser fingrene for at det popper opp 2 blå før du vet ordet av det ;-)

Klem fra

Hei Tieto.

Takk for sist.

Vil bare ønske lykke til i morgen med uttak, det går så bra så.

Takker også for hilsen og etterlysning for noen dager siden. Har vært litt off-nett i noen dager nå.

Ellers så skal jeg til Haugesund i morgen for innsetting. Og nei jeg har enda ikke bestemt meg for antall. Får se hva de sier på sykehuset. Jeg har iallefall i skrivende stund 11 befruktede egg av totalt 14.

Skal tenke på deg i morgen!!!

Klem

Hei!

Lykke til med innsetting! Må jo bety lykke at du har innsetting samtidig som jeg har uttak ;-)

Håper virkelig at alt ordner seg for deg denne gangen! Med 11 befruktet får du kanskje noen i fryseren også til søskenforsøk senere?

Tvi-tvi i morgen!

Klem fra

Det går så fint skal du se,jeg som var den pysa ble veldig overasket over alt.

Gleder meg til å høre oppdateringer fra deg i morgen.

Hei!

Tusen takk skal du ha ;-) Jeg er ganske så pysete selv men vet jo at det ikke er de store smertene det er snakk om ;-)

Du venter spent på telefon du nå da?? Lykke til med innsettingen Cemi!!

Klem fra

Annonse

Dette går bra skal du se. Har ikke fått inntrykket at du er noen pyse. Krysser fingrene for deg.

Lykke til!!

Klem fra

Hei du!

*he-he* Du skulle bare visst hvor pysete jeg er *ler* Men optimist er jeg denne gangen! Nå skal det bare klaffe!!

Og du er på sprøytedag 4 alt ;-) Når er første ultralyden din?

Klem fra

Kjære Tieto

Lykke til i morgen. Jeg er sikker på at det går din vei denne gangen. Du fortjener det virkelig. Er så glad for at det er sånne som deg her inne med optimisme og oppmuntring til alle.

Stooor klem fra lisss

Hei!

Tusen hjertelig takk for rosende ord *rødme* Jeg syns vi alle her inne er kjempeflinke til å backe hverandre opp, et supert forum ;-)

Og nå er sprøyta satt, da er det vel tid for kaninlek i dagene fremover nå da? Lykke til!!

Stor klem fra

Hei du!

*he-he* Du skulle bare visst hvor pysete jeg er *ler* Men optimist er jeg denne gangen! Nå skal det bare klaffe!!

Og du er på sprøytedag 4 alt ;-) Når er første ultralyden din?

Klem fra

Hei pysa.(c;

Jeg skal på UL torsdag. Jeg må nok stikke litt lenger. Pleier å stikke rundt 12-14dager.

Tenker på deg idag. Lykke til med uttaket.

Klem fra

Hei!

Tusen takk skal du ha ;-) Jeg er ganske så pysete selv men vet jo at det ikke er de store smertene det er snakk om ;-)

Du venter spent på telefon du nå da?? Lykke til med innsettingen Cemi!!

Klem fra

Fikk telefon i dag tidlig og det var 6 egg som ble befruktet og hadde delt seg fint,så nå er det innsetting i morgen klokken 11.Denne ventetiden blir hard og lang.

Lykke til med deg i morgen også.

bobla1365380358

Fikk telefon i dag tidlig og det var 6 egg som ble befruktet og hadde delt seg fint,så nå er det innsetting i morgen klokken 11.Denne ventetiden blir hard og lang.

Lykke til med deg i morgen også.

hei cemi

så fint at det har gått bra med eggene dine!!!

lykke til i morgen, jeg skal inn kl. 13.10, så da ligger vi likt i løypa (c;

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...