Gå til innhold

nytt fra lab'en....

Anbefalte innlegg

bobla1365380358

av 22 icsi-behandlede egg ble det bare 4 som ble befruktet....

litt leit, med tanke på at jeg kunne ha fått noen i frysern.../c;

men, men... det er jo gullegga som har blitt befruktet da (c;

innsetting på torsdag...så send meg mange blå vibrasjoner alle sammen!!!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72836-nytt-fra-laben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg bobla!

Vi får prøve se det positive i det. Nå når de andre er vekke blir det mye mye lettere å velge ut de to beste gulleggene

til tilbakesetting.

Krysser fingrene for at de deler seg etter "boka", de lengter nok tilbake til der de hører hjemme nå tenker jeg.

Hvordan går det med magen forresten??

Tvi tvi klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72836-nytt-fra-laben/#findComment-358199
Del på andre sider

Annonse

bobla1365380358

Hei på deg bobla!

Vi får prøve se det positive i det. Nå når de andre er vekke blir det mye mye lettere å velge ut de to beste gulleggene

til tilbakesetting.

Krysser fingrene for at de deler seg etter "boka", de lengter nok tilbake til der de hører hjemme nå tenker jeg.

Hvordan går det med magen forresten??

Tvi tvi klem fra

hei løve69

har fortsatt en del smerter og sover dårlig om natten.

nå har det gått over fra en øm smerte til en irriterende en som gjør at jeg ikke kan sitte særlig mye rolig

er bedre om morgenen enn jeg er på eftan/kvelden.

tenkte jeg skulle ringe RH i dag hvis det vedvarer.....

spør.... og du skal få svar.....det var ikke meninger å lempe på deg her men det er deilig å lufte litt frustrasjon

leste litt på innlegget under, kan det være overstim.?

ps: skulle ikke du tine og sette inn noen snart???

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72836-nytt-fra-laben/#findComment-359049
Del på andre sider

hei løve69

har fortsatt en del smerter og sover dårlig om natten.

nå har det gått over fra en øm smerte til en irriterende en som gjør at jeg ikke kan sitte særlig mye rolig

er bedre om morgenen enn jeg er på eftan/kvelden.

tenkte jeg skulle ringe RH i dag hvis det vedvarer.....

spør.... og du skal få svar.....det var ikke meninger å lempe på deg her men det er deilig å lufte litt frustrasjon

leste litt på innlegget under, kan det være overstim.?

ps: skulle ikke du tine og sette inn noen snart???

mvh

Du velter absolutt ingenting over på meg, viktig å dele med andre hvordan en har det!

Da jeg var overstimulert fikk jeg beskjed om å følge nøye med vekta. Gikk jeg opp en kilo fra dag til dag,var det grunn til å ta kontakt igjen. (Jeg hadde da allerede vært inne på ul og sjekket oppsvulmede eggledere)

Det er jo naturlig at du har ondt i magen spør du meg. De har romstrert rundt og det er jo snakk om mange eggposer da vet du. Inne på "snartgravid" er det ei som har skrevet om erfaringer med overstimulering. Anbefaler deg å ta en titt der.

Du skal jo snart tilbake for å sette inn gulleggene og da får du ta deg en skikkelig prat med legen.

Selv så begynner jeg på tabeletter for å få mens i morgen, og fra da så går jeg et par spennende uker i møte før jeg får avklart hvordan det har gått med de fire som ligger å venter i fryseren....

PS: Har du snakket med labben i dag??

Stor klem fra en spent

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72836-nytt-fra-laben/#findComment-359276
Del på andre sider

bobla1365380358

Du velter absolutt ingenting over på meg, viktig å dele med andre hvordan en har det!

Da jeg var overstimulert fikk jeg beskjed om å følge nøye med vekta. Gikk jeg opp en kilo fra dag til dag,var det grunn til å ta kontakt igjen. (Jeg hadde da allerede vært inne på ul og sjekket oppsvulmede eggledere)

Det er jo naturlig at du har ondt i magen spør du meg. De har romstrert rundt og det er jo snakk om mange eggposer da vet du. Inne på "snartgravid" er det ei som har skrevet om erfaringer med overstimulering. Anbefaler deg å ta en titt der.

Du skal jo snart tilbake for å sette inn gulleggene og da får du ta deg en skikkelig prat med legen.

Selv så begynner jeg på tabeletter for å få mens i morgen, og fra da så går jeg et par spennende uker i møte før jeg får avklart hvordan det har gått med de fire som ligger å venter i fryseren....

PS: Har du snakket med labben i dag??

Stor klem fra en spent

har ikke snakket med labben, men kanskje jeg skal ta en telefon å høre hvordan elsklingene har det (c;

tuusen takk for svar, ønsker deg lykke til med forsøket denne gangen...vi tastes sikkert før du er helt igang (c;

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72836-nytt-fra-laben/#findComment-359318
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...