Gjest lisss Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei dere her inne. Jeg er i gang med kontrollert stimulering som det kalles der er skal prøve å få fram 1 -2 egg eggløsningssprøyta skal settes og så satse på normal befruktning. På lørdag var egget mitt 16 mm og i dag satte jeg eggløsninssprøyta. Tusen negative tanker flyr gjennom hodet mitt som at egget ikke har utviklet seg siden lørdag. At eggposen skal være tom etc. Føler meg deppa rett og slett. Fikk satt profasi kl 10.00 i dag, når kan jeg forvente eggløsning dersom det er egg der. Huff hvorfor skal jeg være så negativ. Vil bare gråte og tror alt kan gå galt. Når egget var 16 mm på lørdag da må det vel være 20 mm nå please. Jeg er så opptatt av dette. Har ikke hatt eggløsning på 5 år så dette betyr veldig mye for meg å få systemet i gang. Kjenner jeg verker i eggstokkene og føler meg varm rett og slett. Er det tegn på at noe er på gang. Håper noen forbarmer seg over enn lettere deppa lisss 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72846-profasi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løve69 Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei på deg lisss! Må starte med å si at jeg ikke har vært igjennom ditt opplegg. Skjønner at du har det litt tungt nå, og det kommer vel først og fremst av at du muligens har fått litt forlite informasjon om hva som skjer i kroppen din nå. Jeg kan berolige deg med at legene som oftest vet hva de gjør, det er bare at de ikke har vært flink nok til å fortelle deg om dette. Jeg kan bare fortelle deg hva som skjer under vanlig ivf. Da har jeg satt eggløsningssprøyta kl.22 om kvelden, og eggene har blitt hentet ut ca 36 timer etterpå. Ved ivf blir jo eggene hentet ut før follikene brister, så du må forvente deg at i ditt tilfelle vil sikkert dette skjer noen timer senere. Har du ikke fått noe informasjon om når dere skal "starte" den naturlige befruktningen da?? Jeg skjønner at du er nervøs for at dette ikke skal gå, det vi ønsker oss mest av alt alle her inne er jo å få to blå. Men jeg synes at du har all grunn til å være optimist. Du har en follikel som bare venter på å "slenge" egget fra seg til din kjæres tapre soldater. Fokuser på det som er positivt og det er jo at du har produsert dette flotte egget og la det bli en spesiell og koselig hyrdestund. Jeg er usikker på om dette var så oppklarende for deg, men skal iallefall krysse fingre og tær for dere samtidlig som jeg sender positive vibber! Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72846-profasi/#findComment-358231 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei på deg lisss! Må starte med å si at jeg ikke har vært igjennom ditt opplegg. Skjønner at du har det litt tungt nå, og det kommer vel først og fremst av at du muligens har fått litt forlite informasjon om hva som skjer i kroppen din nå. Jeg kan berolige deg med at legene som oftest vet hva de gjør, det er bare at de ikke har vært flink nok til å fortelle deg om dette. Jeg kan bare fortelle deg hva som skjer under vanlig ivf. Da har jeg satt eggløsningssprøyta kl.22 om kvelden, og eggene har blitt hentet ut ca 36 timer etterpå. Ved ivf blir jo eggene hentet ut før follikene brister, så du må forvente deg at i ditt tilfelle vil sikkert dette skjer noen timer senere. Har du ikke fått noe informasjon om når dere skal "starte" den naturlige befruktningen da?? Jeg skjønner at du er nervøs for at dette ikke skal gå, det vi ønsker oss mest av alt alle her inne er jo å få to blå. Men jeg synes at du har all grunn til å være optimist. Du har en follikel som bare venter på å "slenge" egget fra seg til din kjæres tapre soldater. Fokuser på det som er positivt og det er jo at du har produsert dette flotte egget og la det bli en spesiell og koselig hyrdestund. Jeg er usikker på om dette var så oppklarende for deg, men skal iallefall krysse fingre og tær for dere samtidlig som jeg sender positive vibber! Stor klem fra Hei! Du svarer så utrolig bra på innleggene her inne. Blir helt rørt jeg (hormonell som jeg er) All ros til deg ;-) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72846-profasi/#findComment-358248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisss Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei på deg lisss! Må starte med å si at jeg ikke har vært igjennom ditt opplegg. Skjønner at du har det litt tungt nå, og det kommer vel først og fremst av at du muligens har fått litt forlite informasjon om hva som skjer i kroppen din nå. Jeg kan berolige deg med at legene som oftest vet hva de gjør, det er bare at de ikke har vært flink nok til å fortelle deg om dette. Jeg kan bare fortelle deg hva som skjer under vanlig ivf. Da har jeg satt eggløsningssprøyta kl.22 om kvelden, og eggene har blitt hentet ut ca 36 timer etterpå. Ved ivf blir jo eggene hentet ut før follikene brister, så du må forvente deg at i ditt tilfelle vil sikkert dette skjer noen timer senere. Har du ikke fått noe informasjon om når dere skal "starte" den naturlige befruktningen da?? Jeg skjønner at du er nervøs for at dette ikke skal gå, det vi ønsker oss mest av alt alle her inne er jo å få to blå. Men jeg synes at du har all grunn til å være optimist. Du har en follikel som bare venter på å "slenge" egget fra seg til din kjæres tapre soldater. Fokuser på det som er positivt og det er jo at du har produsert dette flotte egget og la det bli en spesiell og koselig hyrdestund. Jeg er usikker på om dette var så oppklarende for deg, men skal iallefall krysse fingre og tær for dere samtidlig som jeg sender positive vibber! Stor klem fra hei der Tusen takk for koselig og oppklarende svar. Jeg har fått beskjed om å ha samleie hele uken fra og med i dag. Utover når tid egget løsner osv vet jeg ikke. Derfor var din info veldig bra. Jeg satte sprøyta kl 10.00 i morges og går hele tiden og kjenner etter om jeg skal merke noe. Skjønner da at det er for tidlig å vente respons nå utfra det du sier. Igjen takk for svar Klem fra Lisss 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72846-profasi/#findComment-358265 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løve69 Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 hei der Tusen takk for koselig og oppklarende svar. Jeg har fått beskjed om å ha samleie hele uken fra og med i dag. Utover når tid egget løsner osv vet jeg ikke. Derfor var din info veldig bra. Jeg satte sprøyta kl 10.00 i morges og går hele tiden og kjenner etter om jeg skal merke noe. Skjønner da at det er for tidlig å vente respons nå utfra det du sier. Igjen takk for svar Klem fra Lisss Hei igjen Lisss! Har legen beordret sex fra i kveld så lønner det seg nok å ta en omgang i halmen i tilfelle rottefelle da.... Ingen ting å spare på nei, dere har litt av ei uke foran dere :-))))))))) Lykke til! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72846-profasi/#findComment-358369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løve69 Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei! Du svarer så utrolig bra på innleggene her inne. Blir helt rørt jeg (hormonell som jeg er) All ros til deg ;-) Klem fra Takk skal du ha! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72846-profasi/#findComment-358372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.