Gå til innhold

Når merket dere reaksjon etter profasi

Anbefalte innlegg

Satte el sprøyte for ca 10 timer siden men merker ikke noe til eggløsning enda. Tar det endel timer før den kommer. Skal egget modnes først osv. Jeg trodde det bare var å sette sprøyta så løsnet egget med en gang. Det er vel ikke så lettvint iflg løve 69 i mitt innlegg nedenfor. Når merket dere symptomer etter sprøyta. Unnskyld maset

Fortsetter under...

Hei igjen lisss!

Du maser ikke ;-) Forumet er til for å grave og spørre ;-)

Jeg satte eggløsninssprøyta igår kveld kl. 09 og skal ha uttak imorgen tidlig kl. 08.00. På uttaket imorgen ligger eggene fremdeles i eggposene sine, litt vanskelig å si nøyaktig når de "popper". Magen min står nå som en ballong og er ganske så øm, dette fordi jeg har mange eggposer.

Jeg forstår at du er bekymret for egget ditt, min anbefaling til deg er å følge legens råd om sex hver dag. Jeg tror nok ikke egget løsner før et par dager etter eggløsningssprøyta. Allikevel kan det være lurt med sex fra og med idag siden sæden kan overleve flere dager i deg ;-)

Lykke til ;-)

Klem fra

Hei igjen lisss!

Du maser ikke ;-) Forumet er til for å grave og spørre ;-)

Jeg satte eggløsninssprøyta igår kveld kl. 09 og skal ha uttak imorgen tidlig kl. 08.00. På uttaket imorgen ligger eggene fremdeles i eggposene sine, litt vanskelig å si nøyaktig når de "popper". Magen min står nå som en ballong og er ganske så øm, dette fordi jeg har mange eggposer.

Jeg forstår at du er bekymret for egget ditt, min anbefaling til deg er å følge legens råd om sex hver dag. Jeg tror nok ikke egget løsner før et par dager etter eggløsningssprøyta. Allikevel kan det være lurt med sex fra og med idag siden sæden kan overleve flere dager i deg ;-)

Lykke til ;-)

Klem fra

Tusen takk for svar. Jeg er så redd for egget mitt he he. Første egget på 5 år skjønner dere.

Lykke til med eggene dine Tieto. Voldsomt hva du verper:))

Hvor mange egg var det du hadde? Det må jo være noen gullegg der

klem Lisss

Tusen takk for svar. Jeg er så redd for egget mitt he he. Første egget på 5 år skjønner dere.

Lykke til med eggene dine Tieto. Voldsomt hva du verper:))

Hvor mange egg var det du hadde? Det må jo være noen gullegg der

klem Lisss

Hei igjen :^)

Skikkelig verpehøne her ja, uten at det har hjulpet noe hittil. På første forsøk hadde jeg 23 og på andre 19... er spent på opptellingen imorgen :^)

Vi kommer til å teste 2 blå ganske likt vi da ;^)

Nattaklem fra

Hei igjen :^)

Skikkelig verpehøne her ja, uten at det har hjulpet noe hittil. På første forsøk hadde jeg 23 og på andre 19... er spent på opptellingen imorgen :^)

Vi kommer til å teste 2 blå ganske likt vi da ;^)

Nattaklem fra

Natta tieto

Lykke til i morgen

klem Lisss

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...