Gå til innhold

når man går fra stor til liten pikk

Anbefalte innlegg

Exen min hadde stor pikk, mens den nye kjæresten min har mye mindre. Det gjør meg ingen ting,men jeg synes ikke jeg kjenner nok. Vet ikke om det er fordi jeg er litt vid i tillegg til at han er liten, eller om det er fordi jeg er vant til noe større.

Hvor lenge og hvor mye må man gjøre knipeøvelser før det kan merkes, og hjelper det på alle? Er det noen måte jeg selv kan merke om det hjelper utenom samleie?

Tilleggspørsmål: er det vanlig at en del stillingen blir vanskeligere ved liten pikk, eller går det mer på hvor bra styring man har?

Fortsetter under...

Bare overse Rufsetufsa under her -jeg lover å banke henne for deg:)

Knipeøvelser er jo for å trene opp underlivsmuskulaturen, så som alle andre muskler tar det litt tid.

Du kan putte et par fingre inn i skjeden for å kjenne at du "finner" de riktige musklene, og/eller du kan bruke vaginakuler/-vekter.

Etter eb stund vil du kunne merke forskjell på hvor godt du strammer rundt fingrene og/eller at vaginakulene holdes inne og ikke triller ut.

Ja, det er vanlig at enkelte stillinger er bedre enn andre når penisen er liten.

Misjonærstillingen med dine ben på hans skuldre bør f.eks. gjøre at han støter dypere. Prøv dere frem:)

Man går ikke fra stor til liten frivillig. Er man godt vant, så er man godt vant.

Da får man sette standard videre... :-)

*En kveld på pub:*

Rufsetufsa nettopp singel:

Rufsetufsa finner seg en fyr hun liker, men før hun evt. blir med hjem, så smyger handa seg ned i buksa på vedkommende og kjenner etter.

Er han for liten. "Sorry, du er ikke stor nok...Neste! " :)

Rufsetufsa finner seg en fyr hun liker, men før hun evt. blir med hjem, så smyger handa seg ned i buksa på vedkommende og kjenner etter.

frekt!!!!!

hehe

Annonse

Har allerede hatt en tett dans med han, og vet tidlig på kvelden at det bare er å bevege seg videre til neste... ;-)

Gjest godt vant

Noen mener at det at man ikke kjenner pikken så godt skyldes dårlig trente muskler og for vid skjede. Det er bare ikke sånn det er. Mine muskler fungerer helt utmerket, en av mine tidligere elskere hadde en virkelig liten pikk, mikropikk nærmest, og han skrøt av hvor trang jeg var.

Selv kjente jeg ikke så mye til den. Det bare ER deiligere med en stor en som presser ut skjedeveggene enn en liten som man må knipe desperat for å kjenne i det hele tatt.

Sånn er det med den saken. Nå velger ikke jeg partner etter størrelse på pikken da, men det er jo lov å håpe at ens neste har litt størrelse...?

Noen mener at det at man ikke kjenner pikken så godt skyldes dårlig trente muskler og for vid skjede. Det er bare ikke sånn det er. Mine muskler fungerer helt utmerket, en av mine tidligere elskere hadde en virkelig liten pikk, mikropikk nærmest, og han skrøt av hvor trang jeg var.

Selv kjente jeg ikke så mye til den. Det bare ER deiligere med en stor en som presser ut skjedeveggene enn en liten som man må knipe desperat for å kjenne i det hele tatt.

Sånn er det med den saken. Nå velger ikke jeg partner etter størrelse på pikken da, men det er jo lov å håpe at ens neste har litt størrelse...?

Hvor liten er en mikropikk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...