vin Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Det er mulig du vet mer om Nerdrum sin penis enn hva hans selvportrett viser, men inntil jeg har tatt den i like nært øyesyn som det du åpenbart har gjort så vil jeg påstå at den er fin-fin! Laaang og tynn !!! Næsj...har sett finere ja! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Jepp du får studere på linken til vin.... Men en ting skal han ha....han har skikkelig g-punk tiss med den knekken der... *S* Jeg har også en knekk på min, og det er vel derfor jeg synes han sin er så fin 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Laaang og tynn !!! Næsj...har sett finere ja! Jeg synes den der er verken lang eller videre tykk. 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Jeg har også en knekk på min, og det er vel derfor jeg synes han sin er så fin Det er nok resten av hele bildet som gjør den....ufin.. G-punkt tiss er lurt!! =o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Det er nok resten av hele bildet som gjør den....ufin.. G-punkt tiss er lurt!! =o) Og med ring i tillegg, så.... muhahaha 0 Siter
vin Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Jeg synes den der er verken lang eller videre tykk. Jeg skrev tynn ! Forresten , det BLE U i kampen i går! Hva var det jeg skrev til deg?! ;o) 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Og med ring i tillegg, så.... muhahaha Aha....hvis du piercer navlen nå så kan du henge den opp? Tror Nerdrum skryter på seg g-punkt tiss jeg!!Kan da umulig være noen god reklame for seg selv det der?? 0 Siter
Lillelurven Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Det du trenger er vel en flørt _med_ et par nye sko! Du har helt rett!!! 0 Siter
Lillelurven Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Nåvel. Jeg kan ikke fordra den fyren. Disse går jeg rundt i nå, bare at mine er svarte:-) http://www.lillevinkelsko.no/da-sto-d3.html Åhhhhhhhhh, de er vanvittig lekre....*ringer kontofonen* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Jeg skrev tynn ! Forresten , det BLE U i kampen i går! Hva var det jeg skrev til deg?! ;o) Ja, men jeg satsa ikke penger på den 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Aha....hvis du piercer navlen nå så kan du henge den opp? Tror Nerdrum skryter på seg g-punkt tiss jeg!!Kan da umulig være noen god reklame for seg selv det der?? Tja... hvis jeg var maler ville jeg også malt meg selv i utfordrende positur. 0 Siter
Retz Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Det er mulig du vet mer om Nerdrum sin penis enn hva hans selvportrett viser, men inntil jeg har tatt den i like nært øyesyn som det du åpenbart har gjort så vil jeg påstå at den er fin-fin! Enig. Dessuten virker den målbevisst. 0 Siter
SimplyHonest Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Enig. Dessuten virker den målbevisst. En målbevisst penis? Hm..er de ikke alle det da? 0 Siter
naiv Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 http://www.nerdrum.com/Images/selfportrait_in_golden.html Jeg ville ikke ha hengt skinnjakka mi på den engang.... 0 Siter
Bård Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Peniser varierer betraktelig på alle mulige måter: I lengde, tykkelse, koniskhet (jevnt tykk/avtagende utover/tykkest på midten), "startvinkel" ut fra kroppen (opp/rett frem/ned), krumming (oppover/nedover/høyre/venstre/rett), hodets størrelse i forhold til skaftet (markert overgang/nesten ikke forskjell), forhudens lengde (fra "helt stram" til "masse til overs" ved full ereksjon), forhudens åpning, lengde på "strengen" lengst frem på undersiden, etc., etc.... Var det noe mer? :-) 0 Siter
Retz Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 En målbevisst penis? Hm..er de ikke alle det da? Jo, men vi snakker gradsforskjeller. Dette er en fanebærer. 0 Siter
shandy Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Jeg syntes ikke akkurat at Nerdrums penis er noe drømmesyn. Fyren er en kunstner av de sjeldne - ingen tvil om det, men han burde beholdt skjortelen på. 0 Siter
shandy Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Nåvel. Jeg kan ikke fordra den fyren. Disse går jeg rundt i nå, bare at mine er svarte:-) http://www.lillevinkelsko.no/da-sto-d3.html Stilig smak. Jeg har i beige - nesten helt maken, men det er klart jeg kjøpte dem i våres og derfor lyse 0 Siter
Amiga Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Åhhhhhhhhh, de er vanvittig lekre....*ringer kontofonen* Disse hadde jeg på meg her om dagen: http://www.geocities.com/amigadol/sko.JPG Bildet er uklart, men du klarer nå å se hva det er. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.