Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flytt nærmere, eller få han til å flytte nærmere deg. Nå kommer det jo litt an på hvor gamle dere er og hvor lenge dere har vært sammen, men det var slik vi gjorde det.

Mens vi var langt fra hverandre snakket vi mmmmyyyeee på telefon, men det sved i lommeboka (til mor og far - mye kjeft). Når jeg tenker tilbake var jeg bare trist og lei hele tiden. Så mitt tips er vel i grunn: finn på ting med venner o.l så slipper du å sitte hjemme og bare savne han. Snakk med han ofte, men ikke for ofte heller. Tro det eller ei, men for mye av det gode kan fort bli for mye.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73004-avstandsforhold/#findComment-362226
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...