Gå til innhold

Er han interessert ?

Gjest Usikker ang vennskapet

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker ang vennskapet

Har en veldig god venn som jeg er ganske interessert i. Vi har kjent hverandre noen år og besøker hverandre ofte og ringes et par ganger om dagen. Han har vært sammen med en annen i ca 1/2 år men det er slutt nå. Da var jeg der kanskje en gang hver 14 dag og vi snakket på telefonen et par ganger i uka.

Forstår ikke helt at han vil ha så nær kontakt dersom han ikke er interessert. Og hvis han er, hvorfor er han ikke mere frampå. Venter han på at jeg skal ta første steg eller vil han at vi bare skal være venner?

Problemet er at jeg absolutt ikke vil ødelegge vennskapet vårt ved å legge an på ham. Men jeg kunne godt tenke meg og ha et tettere forhold.

Høres nok ut som en liten drittunge men jeg er en godt voksen person men klarer ikke helt å være objektiv når det gjelder dette. Hjelp meg litt da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73035-er-han-interessert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...