Gjest erjegbareluregutten Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Heisann! Jeg er en gutt/mann på 35 år som innemellom har sex med min kompis. Vi er ikke kjærester. Jeg sitter godt plassert i skapet i forhold til omgivelsene, men har akseptert min legning selv. Min kompis sitter laaaangt inne i skapet og har ikke akseptert sin legning, eller hva vet jeg. Han er streit han, sier han. Jeg vet han er veldig opptatt av damer, på den måten at han godt kunne tenkt seg å gifte seg å få barn og sånn. Han sjekker opp en del damer på byen også, som han bare "bruker". Han har sex med de og har aldri kontakt med noen av dem etterpå. TØM OG RØM, prinsippet. Hvertfall veldig skjelden. Saken er at: Jeg er vel egentlig veldig forelsket i denne kompisen, han er en pen og flott mann, hyggelig og en god venn. MEN hver gang vi har hatt sex, eller hatt telefonsex (som vi har ofte) for den saks skyld, så bedyrer han at HAN er ikke sånn, og at vi må slutte med dette. Selv om det er ofte like ofte han som legger opp til å ha en "runde" (ringer meg på natta, og sier han har lyst til å komme opp å knulle meg (unnskyld språket) så får han det etterpå til å lyde som om at det er jeg som forfører han hver gang, og at det er BARE jeg som tenner på menn. Han liker jo damer han sier han. Dette gjør vondt, for han da blir ofte sint. Virker som han har skyldfølelse på en måte, for han sier at vi det vi gjør er i mot det han er, for han er STREIT han. Han fortalte meg en gang at han aldri har vært virkelig forelsket eller elsket noen, sånn på knea forelsket, mener jeg. Innemellom om jeg bare stryker han vennskaplig over håret, så sier han at det er kun damer som får ta på han. (Like etterpå kan han si at han vil ligge med meg) og etterpå vil han ikke snakke med meg igjen. Er stille, sint og irritabel. Jeg blir så forvirret over det han sier, for det er helt vidt forskjellige ting. Hva er han egentlig? Jeg kunne godt tenke meg å utvikle dette forholdet om det hadde vært mulig å få han til å forsone seg mer med seg selv, men hvordan kan jeg hjelpe han med det? Forslag? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73053-guttmann-som-er-k%C3%A5t-p%C3%A5-kompisen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hei Jeg er jente som har vel litt på samme måte med en venninne. Bare at vi har ikke hatt sex, bare klinet litt. Jeg er vel bifil, bare at jeg er mer hetero egentlig. Jeg tenner ikke slik på andre jenter, bare henne. Men jeg tenner veldig og forelsker meg mest i gutter. Hun er bifil men mer lesbisk. Men sitter laaaangt inn i skapet. Helt uten forvarsel er hun "klinete" av seg og "elger" seg på meg. Men i neste øyeblikk så lukker hun seg, blir stille og holder seg unna meg en stund. Da får jeg ingen klem og får omtrent ikke se på henne. Men så neste øyeblikk ser hun på meg med et forførende blikk lenge. Men hun er nok alt for beskjeden. Virker som hun skammer over seg selv, over sine følelser til meg. Men hun ber meg stadig ut på kino,hytteturer, middag osv. akkurat som nå skal hun klare mer men, motet hennes svikter. Jeg er nok forelsket og tent på henne og det er nok omvendt også men det skjer ikke mer, foreløpig ihvertfall. Du er heldig som kan få uttrykt følelser med vennen din selv om han snur om fort. Han er nok som du sier laaaaangt inn i skapet han også. Ta tiden til hjelp, kanskje du kan være litt mer kostbar ovenfor han. La han vite at du er attraktiv for andre også slik at han på stå på for å "kapre" deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73053-guttmann-som-er-k%C3%A5t-p%C3%A5-kompisen/#findComment-359946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SimplyHonest Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hei! Vet du-det er en helt naturlig reaksjon han kommer med. Han har tydeligvis langt fra akseptert denne siden ved seg selv og du er den som gjør det mer og mer umulig å ignorere den! Så hva er enklest for ham? Istedet for å ta et oppgjør med sine følelser og sin legning-som kan være veldig traumatisk-velger han å "skyte postbudet":nemlig deg. Du er bæreren av dårlige nyheter, om du vil.. Derfor behandler han deg som skitt iblandt. Og av samme grunn sier han at det er du som forførerer ham osv.. på samme måter som noen jenter legger skylda på alkohol,"noen må ha putta no i glasset mitt", når de oppfører seg "vilt"og bryter grenser. Noen går t.o.m. så langt som å skrike voldtekt, bare for å renvaske seg selv. Og det er nettopp det han gjør. Legger skylda på deg så han kan gå fri. Ikke la ham slippe unna med det. Ikke la ham få behandle deg slik og hvis du bryr deg om ham, så ikke gjør ham den bjørnetjenesten at du lar ham fortsette å føre seg selv bak lyset. Si at nå er det slutt. Dere kan fortsette å bare være kompiser-men vil han noe mer må han si fra og ta ansvar for det. Du skal ikke tvinge ham til å gå ut av skapet, men du skal tvinge ham til å ta ansvar for sine egne lyster og handlinger. Kompisen din skal kunne si: Jeg har lyst til å knulle deg-kan ikke forklare hvorfor og kanskje jeg ikke tør enda, men jeg erkjenner at jeg har minst like lyst på deg som du har på meg. Nemlig! Lykke til... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73053-guttmann-som-er-k%C3%A5t-p%C3%A5-kompisen/#findComment-362034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.