Gå til innhold

Oppdatering fra UL til interesserte :o)

Anbefalte innlegg

Ja,i dag var vi på den første ul`en og dere kan tro at vi var spente og nervøse!!

Ultralyden viste ett lite foster på 25mm med et lite hjerte som slo og slo!!

Må si at det var en sterk opplevelse:o) Legen kom fram til at jeg er 9+2 på vei(jeg hadde reknet at jeg var 9+0 i dag) og han sa at terminen per i dag er den 22 april.

Skal inn til ny ul ca rundt 17.november!

Vel dette var bare en liten oppdatering fra meg.Håper jeg ikke støter noen her ved å skrive dette.Føler ikke helt for å flytte over til gravid forum ennå,så jeg kommer nok til å holde meg her inne en stund til!

Hilsen fra ei som har prøvd i 4 år og etter 3 misslykkede icsi forsøk fikk full klaff på første forsøk med inseminasjon av donor:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73089-oppdatering-fra-ul-til-interesserte-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Silvana1365380201

Så utrolig flott!!!!

Gleder oss veldig til vår første ultralyd i oktober vi også.....

Kjempekoselig å høre om sånne ting også!!!

Vil anbefale deg www.barnimagen.com hvis du ikke allerede kjenner til den. Veldig fin side hvor du kan lage din egen dagbok og få oppdatering om fosterets utvikling fra uke til uke, i tillegg til at du kan skrive dine egne kommentarer.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...